English

علی نیکزاد:

حاج قاسم سلیمانی ایمان نداشت بلکه یقین داشت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم سلیمانی ایمان نداشت بلکه یقین داشت. حاج قاسم سلیمانی اخلاص بسیار زیادی هم داشت اما هرکسی که یقین و اخلاص داشته باشد که حاج قاسم نمی‌شود بلکه معلم اخلاق خوبی می‌شود

حاج قاسم سلیمانی ایمان نداشت بلکه یقین داشت

به گزارش خبرگزاری موج، علی نیکزاد در اجلاسیه حقوقدانان که به مناسبت بزرگداشت دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب بی‌نظیری در دنیاست. انقلاب اسلامی حکمرانی الهی و اسلامی را در پهنه گیتی گسترش داد، اما ما نتوانستیم به آرمان‌های انقلاب اسلامی برسیم. ما باید به آرمان‌های اسلام اصیل برسیم. امام وقتی انقلاب را به ثمر رساند خیلی‌ها به ایشان وعده دادند که به قم برگردید و مکتب سیاسی را به ما بسپارید اما امام قبول نکرد. پس آن‌چه مهم است این است که ما باید پیرو اسلام اصیل باشیم.

وی افزود: علاوه بر این ما باید پیرو ولایت باشیم. ما باید دنبال اخلاق حکمرانی و ولی فقیه زمان خودمان باشیم. اولین شهید ولایت حضرت زهرا (س) است و ایشان شهیده راه دفاع از امام عصر خودشان هستند. ما باید قدر ملت را نیز بدانیم. من از شما می‌پرسم آیا واقعا حقوق مردم در ادارات، موسسات، سازمان‌ها و... رعایت می‌شود؟

نیکزاد با اشاره به ویژگی های شهید قاسم سلیمانی گفت: آن کسی که می‌توان تجلی ولایت‌پذیری را در آن دید حاج قاسم سلیمانی است. حاج قاسم سلیمانی ایمان نداشت بلکه یقین داشت. حاج قاسم سلیمانی اخلاص بسیار زیادی هم داشت اما هرکسی که یقین و اخلاص داشته باشد که حاج قاسم نمی‌شود بلکه معلم اخلاق خوبی می‌شود، ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی شجاعت بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرکس ولایت‌پذیری نداشته باشد، کارش برکت ندارد. حاج قاسم سلیمانی داغش بر دل ما می‌ماند اما خوش بحالش، حقش بود شهید شود.

نیکزاد افزود: در سفر اخیری که به اسپانیا داشتم به رئیس کنگره کشور اسپانیا گفتم با چه قانونی، شقی‌ترین انسان روی کره زمین دستور داده، پاک‌ترین و بااخلاص‌ترین انسان کره زمین را از روی ایران بردارد؟ من یقین دارم کاری که می‌توان انجام داد در زمینه ترور، دفاع حقوقی در عرصه بین‌الملل است که باعث رسوایی بانیان آن در عرصه بین‌الملل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی