English

سردار تنگسیری:

امروز تمرین دفاع از جزایر ایرانی را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) اجرا کردیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما امروز تمرین دفاع از جزایر را اجرا کردیم و نشان دادیم قبل از اینکه دشمن بخواهد به جزایر نزدیک شود آنها را منهدم خواهیم کرد.

امروز تمرین دفاع از جزایر ایرانی را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) اجرا کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه در خصوص تمرین انجام شده در این مرحله از رزمایش گفت: امروز عملا در میدان نتیجه بازی جنگ و طرح‌هایی که به صورت نظری کار شده بود را مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: نیروهایی که در این مرحله از رزمایش حضور داشتند و به اهداف شلیک کردند عموما سربازان عزیز ما بودند که با استفاده از سلاح‌های تخصصی که در نیروی دریایی سپاه استفاده می‌شود توانستند با دقت بالا اهداف را مورد اصابت قرار دهند که این توانایی در سربازان ما از افتخارات نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه استفاده از سلاح و مهمات بومی را یکی دیگر از ویژگی‌های رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ اعلام کرد و گفت: همه این سلاح‌ها و تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود و از کیفیت و دقت بالایی برخوردار است.

سردار تنگسیری، عملیات انجام شده در روز دوم رزمایش را دفاع از جزایر اعلام کرد و گفت: ما امروز تمرین دفاع از جزایر را اجرا کردیم و نشان دادیم قبل از اینکه دشمن بخواهد به جزایر نزدیک شود آنها را منهدم خواهیم کرد. بازی جنگ ما این است که قبل از اینکه دشمن بتواند به نزدیکی سواحل ما برسد، او را منهدم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه