English

احکام استانداران قم و مرکزی توسط رئیس جمهور صادر شد

رئیس جمهور احکام سید محمدتقی شاه چراغی و فرزاد مخلص‌ الائمه را به ترتیب به عنوان استانداران قم و مرکزی صادر کرد.

احکام استانداران قم و مرکزی توسط رئیس جمهور صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور احکام سید محمدتقی شاه چراغی و فرزاد مخلص‌ الائمه را به ترتیب به عنوان استانداران قم و مرکزی صادر کرد.

 در بخشی از حکم صادره از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی خطاب به سید محمدتقی شاهچراغی آمده است: با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۲ آبان هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار قم» منصوب می‌شوید.

رئیس جمهور افزود: امید است با اتکا به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

 رئیسی تصریح کرد: مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت‌های استان، پشتیبانی از رونق تولید، رفع موانع کسب و کار، اهتمام ویژه به بهره‌گیری از ظبه شکوفایی ظرفیت‌های دینی و فرهنگی استان علی‌الخصوص آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، توسعه گردشگری زیارت و زمینه‌سازی بهره‌گیری از ظرفیت فرهیختگان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و جوانان با انگیزه در راستای حل مسائل استان و توجه ویژه به جایگاه مرجعیت و تعظیم و تکریم مراجع عظام تقلید از اهم انتظارات از جنابعالی است.

همچنین در حکم صادره از سوی رئیس‌جمهوری خطاب به فرزاد مخلص‌الائمه آمده است:‌ با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و به استناد مصوبه جلسه ۱۲ آبان هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «استاندار مرکزی» منصوب می‌شوید.

وی اضافه کرد: مجاهدت مستمر برای پیشرفت عادلانه و توسعه زیرساخت های استان، اهتمام به شکوفایی ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی ضمن توجه به چالش‌های زیست محیطی، تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی با عنایت به مفاخر و نخبگان استان و فعال سازی شبکه نخبگان و فرهیختگان جوان در راستای حل مسائل استان، از اهم انتظارات از جنابعالی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه