English

پیام تبریک فرمانده کل ارتش بمناسبت هفته نیروی انتظامی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

پیام تبریک فرمانده کل ارتش بمناسبت هفته نیروی انتظامی

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیام تبریکی به سردار سرتیپ حسین اشتری ، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی ، نوشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی ولایی و مردمی است که با اندیشه ملهم از قرآن و عترت و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای عزیز در تامین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نکرده اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان مخلص، مقتدر و سخت‌کوش آن نیروی خوشنام با حضور موثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستاها و راهها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

سرلشکر موسوی یادآور شد: امروز به خط رضایت فرمانده معظم کل قوا و به کوری چشم دشمنان، همدلی و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار مطلوب قرار داشته و در پرتو رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای عزیز، این اتحاد و همیاری در راستای تقویت عزت و اقتدار ایران سربلند اسلامی و خدمت به مردم، ارتقا یافته است.

وی با تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران نیروی انتظامی، از خدای متعال توفیقات روزافزون فرمانده نیروی انتظامی را مسالت کرده و برای سرتیپ اشتری ابراز امیدواری کرد در اعتلای نام و جایگاه ایران سربلند اسلامی و خدمت هر چه بیشتر به مردم مومن، شریف و شایسته کشور بیش از پیش موفق وسربلند باشد.

به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» در سراسر کشور مورد تکریم قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه