English

تاکید رییس‌جمهور به استاندار برای مانع‌زدایی از تولید در زنجان

رییس جمهوری در حکم استاندار جدید زنجان بر پشتیبانی و مانع‌زدایی از امر تولید و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان تاکید کرد.

تاکید رییس‌جمهور به استاندار برای مانع‌زدایی از تولید در زنجان

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، آیت الله سید ابراهیم رییسی در حکم انتصاب « محسن افشارچی » به عنوان استاندار استان زنجان، نوشت: با توجه به پیشنهاد وزیر محترم کشور و به استناد مصوبه جلسه مورخ ۷ مهر ۱۴۰۰ هیات محترم وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « استاندار زنجان » منصوب می‌شوید.

رییس جمهوری در این حکم ابراز امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

وی تاکید کرد: مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های استان، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید به ویژه در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، دامپروری و گردشگری و همچنین ارتقای موقعیت استان در زمینه بهداشت و درمان با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و جوانان با انگیزه و انقلابی در تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

رییسی در این حکم توفیقات افشارچی را در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی