English

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

با درایت مقام معظم رهبری همگان شاهد تبدیل شدن تهدیدهای دشمن به فرصت های اقتدار آفرین هستند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا دفاع مقدس را گنجینه‌ای درس‌آموز و الهام بخش برای آیندگان توصیف و گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس مبانی توحیدی و با تکیه بر مکتب اسلام پایه‌گذاری شد، از این رو ماهیت ضد استعماری و استکباری ابرقدرت‌های جهان این انقلاب را برنتافت.

با درایت مقام معظم رهبری همگان شاهد تبدیل شدن تهدیدهای دشمن به فرصت های اقتدار آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ، افزود: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران برخوردار از ویژگی‌های منحصر به فردی بود که مهمترین آن را می‌توان اتفاق نظر ابرقدرت‌های شرق و غرب بر تهاجم به هدفی واحد ذکر کرد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، پیش بینی‌های اولیه حکایت از پیروزی جبهه دشمن برابر نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی داشت گفت: به‌رغم تمامی پیش‌بینی‌ها، جنگ تحمیلی به دفاع مقدس مبدل شد و سرانجام بدون اشغال حتی یک وجب از خاک این سرزمین، عزت و سربلندی برای ایران اسلامی رقم خورد.

سعیدی با تاکید بر اینکه قاطعیت، صلابت، تاثیر گذاری کلام و اعتماد و اتکا به مردم به عنوان ویژگی‌های برجسته و بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی زمینه بسیاری از فتوحات رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل را رقم زد، گفت: رهبر معظم انقلاب تمامی خصوصیات امام راحل(ره) برخوردارند و هدایت هوشمندانه و حکیمانه نیروهای مسلح توسط معظم‌له اقتدار و عزت امروز نیروهای مسلح در ابعاد مختلف را رقم زده است.

وی تصریح کرد: در دوران زعامت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دشمنان تلاش زیادی را برای برهم زدن امنیت منطقه با هدف مقابله با الهام بخشی انقلاب اسلامی داشتند که با درایت و مدیریت معظم له امروز همگان شاهد تبدیل شدن تهدیدهای دشمن به فرصت های اقتدار آفرین هستند.

سعیدی، رهبری و هدایت الهی، همدلی و انسجام نیروهای مسلح و بسیج مردمی را از عوامل تعیین کننده پیروزی های دوران دفاع مقدس توصیف و تصریح کرد: امروز نیز انتقال این فرهنگ غنی به نسل‌های جدید با بهره‌گیری از ابزار هنر، امری لازم و ضروری در خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های خبیثانه دشمنان است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، پیشگامی و همراهی با رزمندگان را از ویژگی‌های برجسته روحانیون در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: بیش از ۴ هزار شهید روحانی و تعداد زیادی ایثارگر و جانباز سند افتخاری برای جامعه روحانیت در اجرای ماموریت‌های رزمی، تبلیغی و نیز روحیه بخشی به رزمندگان در دوران پر افتخار دفاع مقدس است و این ایفای نقش و حضور در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم همچنان تداوم دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی