English

پیام تبریک رئیسی برای نخست وزیر و رییس جمهور ارمنستان

رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ روز ملی ارمنستان را به نخست وزیر و رییس جمهوری این کشور تبریک گفت.

پیام تبریک رئیسی برای نخست وزیر و رییس جمهور ارمنستان

به گزارش خبرگزاری موج، در متن پیام سید ابراهیم رئیسی به نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییسی جمهوری بیان کرد: مایه خرسندی است که در سال‌های گذشته روابط متقابلا مفید دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در مسیر پیشرفت قرار داشته و به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته است. با این حال ظرفیت‌های فراوان دو کشور به علاوه شرایط جدید منطقه‌ای و جهانی، تعمیق بیش از پیش رابط فیمابین را اهمیت بخشیده و تلاش مضاعف طرفین برای اجرای توافقات گذشته، کشف زمینه‌های جدید همکاری و تحکیم پیوندهای ساختاری دو کشور به ویژه در بخش‌های حمل و نقل و انرژی را ضرورت بخشیده است.

رییسی عنوان کرد: اینجانب همزمانی شروع فعالیت دولت‌های جدید در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان را به فال نیک گرفته و معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست‌اندرکاران دو کشور می‌توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

وی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

سید ابراهیم رییسی در پیام دیگری به آرمن سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان نوشت: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعی مشترک و روزافزون مسئولان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، روابط حسنه موجود در سطوح دوجانبه و بین‌المللی، در راستای تامین منافع متقابل دو ملت در همه زمینه‌ها گسترش یابد و علاوه بر تامین منافع ملی و رفاه مردم دو کشور، موجب تحکیم صلح و امنیت پایدار در منطقه شود.

رییسی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی