English

در صحن علنی مجلس صورت گرفت؛

انتقاد نیکزاد از دولت

در جریان تصویب این طرح علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت نسبت به عملکرد دولت در کوتاهی برای انجام این مهم، با توجه به اتمام فصل کاری و 6 ماهه اول سال انتقاد کرد.

انتقاد نیکزاد از دولت

به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه 24 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با طرح استفساریه بند (ز) تبصره (1) قانون بودجه 1400 کل کشور اعاده شده از شورای نگهبان با 172 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 236 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.  

موضوع این استفساریه به شرح زیر است: با توجه به مفاد بند (ز) تبصره (1) قانون بودجه سال 1400 کل کشور آیا وزارت نفت می‌تواند در 6 ماهه نخست سال هم نسبت به اختصاص منابع مربوط به تأمین ماده اولیه قیر (VD) به پالایشگاه‌ها از محل عواید حاصل از جزء (2) بند (ب) این تبصره به نسبت وصول آن اقدام نماید؟ پاسخ بلی، وزارت نفت می‌تواند در 6 ماهه نخست سال هم نسبت به اختصاص منابع مربوط به تأمین ماده اولیه قیر (VD) به پالایشگاه‌ها از محل عواید جز(2) بند (ب) این تبصره به نسبت وصول آن برای انجام تکالیف قانونی مندرج در بند (ز) تبصره مذکور اقدام نماید.

بنا براین گزارش در جریان تصویب این طرح علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت نسبت به عملکرد دولت در کوتاهی برای انجام این مهم، با توجه به اتمام فصل کاری و 6 ماهه اول سال انتقاد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه