English

قالیباف در دیدار با مدال آوران المپیک توکیو؛

مجلس به دنبال قوانین لازم در حوزه امنیت شغلی ورزشکاران است

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر برنامه‌ریزی برای بازی‌های آسیایی و المپیک آتی از سوی وزارت ورزش گفت: تابلوی زمان‌بندی آمادگی برای بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۴ باید از همین امروز روشن شود.

مجلس به دنبال قوانین لازم در حوزه امنیت شغلی ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه در دیدار با ورزشکاران مدال‌آور المپیک ضمن تقدیر از تلاش های ورزشکاران گفت: ورزش خاستگاهی عمومی و اجتماعی دارد و به دور از مباحث سیاسی، حقوقی و مذهبی است و باید با سرمایه‌گذاری های لازم کار را به درستی دنبال کرد تا نتایج خوبی را به دست آورد. در محدودیت های مالی و محیطی می توان با دقت در برنامه ریزی، ضعف ها را جبران کرد.

وی ادامه داد: مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید از هم اکنون تابلوی زمانبندی خود را برای بازی های آسیایی و المپیک در مقابل جوانان و مردم روشن کرده و هر شخصی با مسئولیت مشخص اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس قوه مقننه کشورمان تاکید کرد: مجموعه وزارت ورزش باید در عرصه برنامه ریزی خود تمرکز و اولویت را در رشته هایی با سابقه درخشان و مدال آور قرار دهد. البته نه به گونه ای که به سایر رشته ها توجهی نشود، اما در یک مدیریت درست و اصولی، اولویت بندی بسیار موثر است.

قالیباف با اشاره به حمایت مجلس از حوزه ورزش در زمینه قانون‌گذاری اظهار کرد: تدوین و تصویب برنامه پنج ساله هفتم توسعه پیش رو است و باید برای حل مشکلات دست و پاگیر در حوزه قهرمانی، برنامه ریزی و قوانین لازم را تصویب کرد. البته در حوزه امنیت شغلی و رفاهی قهرمانان ورزشکار نیز، مجلس به دنبال ایجاد قوانین موثر است تا ثبات و آرامش روحی را در میان این ورزشکاران ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی