English

فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

سلامت پایه اول امنیت و کادر درمان ستون امنیت هستند

فرمانده نیروی دریایی در جمع کادر درمانی این نیرو ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت برای مقابله با بیماری منحوس کرونا عنوان کرد: امروز، واژه‌ی امنیت با سفید پوشان سلامت معنا پیدا کرده است.

سلامت پایه اول امنیت و کادر درمان ستون امنیت هستند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار شهرام ایرانی روز سه شنبه در جمع کادر درمانی نیروی دریایی ارتش ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات بی شائبه کادر درمان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع سلامت گفت: سلامت پایه اول امنیت و کادر درمان ستون امنیت هستند، زیرا اگر زحمات شما عزیزان نبود امروز همرزمان ما نمی‌توانستند در عمق دریاها به خوبی انجام وظیفه کنند.

 وی افزود: بدون شک تلاش و زحمات شبانه روزی کادردرمانی به خصوص پزشکان، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دارای ارزش و اهمیت فراوانی است که این مهم را تمام اقشار جامعه نیز به خوبی می دانند و بر آن صحه می‌گذارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش سفید پوشان سلامت را نماد ایثار و از خود گذشتگی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و تا کنون مراکز آموزشی ما که پذیرای جوانان این مرز و بوم جهت انجام خدمت مقدس سربازی است دچار کمترین آسیب ممکن شد و هیچ گاه موضوع آموزش در نیروی دریایی ارتش دچار اختلال نشد که این امر هم جز با کمک کادر درمان و سلامت غیر ممکن بود.

دریادار ایرانی اضافه کرد: در نیروی دریایی ارتش امکان دسترسی سریع به همرزمان مامور ما در عمق دریاها و آبهای آزاد امکان پذیر نیست که این امر خود گواه سختی ماموریت ها در این نیرو است که با عنایت خداوند متعال و حمایت کادر درمان این نیرو تا کنون از حجم ماموریت ها کاسته نشده است و پرچم جمهوری اسلامی ایران همواره در آبهای آزاد با اقتدار برافراشته است.

وی در پایان ضمن اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و تاثیر مستقیم آن بر کلیه فعالیت های جهانی، گفت: نیروی دریایی ارتش متاثر از این بحران جهانی نشد و ناوگروه هفتاد و پنجم این نیرو که متشکل از ناو بندر مکران و ناو شکن تمام ایرانی سهند است توانست در این برهه‌ی زمانی خاص برای نخستین بار با گذر از قاره آسیا، آفریقا و اروپا پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دورترین نقاط دنیا به اهتزاز درآورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه