English

نقدعلی در گفتگو با موج:

حضور مدیران پروازی در استانها منجر به بی اعتمادی مردم به حاکمیت می شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مدیران پروازی در استانها منجر به بی اعتمادی مردم به حاکمیت می شود و با وجود استعدادهای بومی اصلا نیازی به آن نیست

حضور مدیران پروازی در استانها منجر به بی اعتمادی مردم به حاکمیت می شود

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به حضور مدیران پروازی در شهرستان ها، اظهار داشت: در شهرستان ها خوشبختانه افراد مختلف با استعدادهای متفاوت برای مدیریت حضور دارند.

وی ادامه داد: در استان های مختلف افراد با تحصیلات عالیه وجود دارند که اصلا ضرورتی برای حضور مدیران پروازی در شهرستانها نیست.

نماینده مردم خمینی شهرر در مجلس شورای اسلامی گفت: بومی گزینی و استفاده از مردم هر منطقه ای موجب اعتماد و دلگرمی مردم آن منطقه خواهد بود.

نقدعلی با بیان اینکه حضور مدیران پروازی در شهرستانها منجر به بی اعتمادی مردم به حاکمیت می شود، گفت: با وجود امکانات و زیرساخت های مدیریتی و سرمایه های مدیریتی انتصاب مدیران پروازی همانطور که توهین به شعور و مردم مناطق مختلف است از طرفی هم موجب سوزاندن سرمایه هایی است که در این مناطق حضور دارند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد حضور مدیران پروازی در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان ما مدیری که بخواهد از جای دیگری بیاید و برود وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه