English

دبیرکل جمعیت ایثارگران در گفت وگو با موج:

برخی انتظار دارند رییسی مشکلات ۸ سال عملکرد روحانی را در یکی دو هفته حل کند!

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برخی انتظار دارند رییسی مشکلات 8 سال عملکرد روحانی را در یکی دو هفته برطرف کند!

برخی انتظار دارند رییسی مشکلات ۸ سال عملکرد روحانی را در یکی دو هفته حل کند!

محمد جواد عامری  دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد کابینه دولت سیزدهم ، اظهار داشت: رای حداکثری مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم دارای چند نکته است .

وی ادامه داد: کابینه پیشنهادی دولت به مجلس دارای حداقل های لازم بود و اینطور نبود که نمایندگان نخواهند وظایف خود را انجام دهند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: نکته دیگر این است که مجلس یازدهم جز جوان ترین مجالس در طول انقلاب اسلامی است و نمایندگان دارای روحیه انقلابی هستند لذا به جوانگرایی معتقدند.

وی تصریح کرد: مجلس می خواهد بگوید که الان زمان کار است و مشکلات مردم دغدغه اصلی است لذا باید به رییس جمهور فرصت کار کردن بدهیم و  در این وانفسای اقتصادی که مردم در آن گیر کرده اند ارثی است که از دولت قبل بر جای گذاشته شده است لذا باید  هرچه زودتر مشکلات برطرف گردد.

عامری گفت: تیم دولت و مجلس باید این نکته را مدنظر داشته باشند که در حال حاضر وضعیت کشور مناسب نیست و باید هرچه زودتر کار را شروع کنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بیان کرد: متاسفانه در دولت قبلی اعتماد لازم به مردم وجود نداشت و به جای استفاده از توان داخلی چشم به کشورهای خارجی دوخته شده بود.

وی با بیان اینکه  اگر اعتماد متقابل مجلس و دولت به مردم و مردم به مسئولین نباشد نمی توان کار اساسی انجام داد، افزود: عده ای منتظر این هستند تا آقای رئیسی هشت سال عملکرد غلط دولت قبل را طی یکی دو هفته برطرف کند .

عامری اظهار کرد: یکی از نکات دیگر در رابطه با رای اعتماد این است که افراد باتجربه و جوان در کابینه استفاده شده است . بعد از مدتها بود که اعتماد به جوانان صورت گرفته است لذا این اعتماد چراغ سبزی به جوانان است.

وی با بیان اینکه معتقدیم اگر بخواهیم مشکلات کشور حل شود باید تمام مردم به میدان بیایند، افزود: یکی از نیروهای اصلی در این انقلاب جوانان هستند که قبلا زیاد بهایی به این نیرو داده نمی شد .

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نماینده ها هم تاکید دارند که منافع ملت برای شان مهم است ؛ این رای اعتماد نشان داد که مجلس و دولت باهم،  هم نظر هستند .

عامری بیان کرد: بنابراین زمان وفاق حاصل شده و در عین حالی که هرکس وظیفه خودش را انجام می دهد اما اصل و محور مشکلات مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه