English

توسط نمایندگان مازندران صورت می‌گیرد:

۳ گزینه پیشنهادی تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور

قرار است امروز نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از بین 12 گزینه پیشنهادی خود همچون هادی ابراهیمی، فیاضی، قناعت، شاهچراغی محمدعلی قمی و...، 3 گزینه را به عنوان نیروهای پیشنهادی به وزارت کشور اعلام کنند.

3 گزینه پیشنهادی تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، پس از تعیین اعضای کابینه دولت سیزدهم، طبیعتاً روند تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف مدیریتی در کشور نیز آغاز می‌شود تا قطار تحول و توسعه در این دولت با شتاب بیشتری حرکت خود را در پیش بگیرد.

انتخاب مدیران شایسته به ویژه در بحث مدیریت هر یک از استان‌های کشور بسیار حائز اهمیت است که لازمه آن تعامل، همدلی، همراهی و هم‌افزایی میان نمایندگان مجلس در استان‌ها و دولت است تا بهترین، عالمانه‌ترین و شایسته‌ترین گزینه بر مسند استانداری تکیه بزند.

از این روی استان مازندران که یکی از استان‌های با تنوع فراوان و کم‌نظیر استعدادهای طبیعی و انسانی است، نیازمند مدیریتی قوی، کارآمد و توسعه‌بخش و متوازن در ابعاد مختلف تا بتواند از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه و پیشرفت استان نهایت بهره را ببرد.

در همین راستا، عصر امروز نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را تشکیل خواهند داد تا درباره گزینه‌هایی که برای تصدی پست استانداری مازندران دارند به بحث و تبادل نظر بپردازند و در سایه هم‌افزایی و تضارب آراء سه گزینه نهایی را به وزارت کشور معرفی کنند.

قرار است امروز ساعت 16 نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی از بین 12 گزینه پیشنهادی خود همچون هادی ابراهیمی،  فیاضی، قناعت، شاهچراغی محمدعلی قمی و...، 3 گزینه را به عنوان نیروهای پیشنهادی به وزارت کشور اعلام کنند.

امید است با انتخاب استاندار مازندران در دولت سیزدهم، شاهد تغییر و تحولات بسیار مثبت، توسعه‌بخش و ملموسی در بخش‌های مختلف استان مازندران باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه