English

حاجی دلیگانی:

کمیسیون‌ های مجلس در حال تدوین جمع‌ بندی خود از وزرای پیشنهادی دولت هستند

عضو هیئت‌ علمی رئیسه مجلس گفت: کمیسیون‌ های مجلس در حال تدوین جمع‌بندی خود از وزرای پیشنهادی دولت هستند، وضعیت بررسی‌ها تا شنبه به همه نمایندگان اعلام می‌شود

کمیسیون‌ های مجلس در حال تدوین جمع‌ بندی خود از وزرای پیشنهادی دولت هستند

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزرا در روز سه‌شنبه در کمیسیون‌های تخصصی و فرعی گفت: این حضور در پی برنامه‌ریزی دقیق و بسیار خوبی بود که در مجلس صورت گرفت. وزرا در حضور خود در مجلس آخرین برنامه‌های خود را اعلام کردند و نمایندگان نیز سؤالات و ابهامات خود را مطرح کردند.

وی با اعلام اینکه کمیسیون‌ های مجلس در حال تدوین جمع‌بندی خود از وزرای پیشنهادی دولت هستند، اظهار کرد: وضعیت بررسی‌ها تا شنبه به همه نمایندگان اعلام می‌شود و از صبح شنبه وارد پروسه بررسی رأی اعتماد به برنامه‌های کلی چهار سال رئیس‌جمهور و همچنین هرکدام از وزرا در صحن علنی مجلس خواهیم شد تا رأی اعتماد به آن ها داده شود.

برنامه‌ های اعلامی وزرا در مجلس قابل‌ قبول و مثبت است

عضو هیئت‌علمی رئیسه مجلس برنامه‌های اعلامی وزرا در مجلس را قابل‌قبول و مثبت ارزیابی کرد و افزود: البته نواقصی نیز در برنامه‌ها وجود داشته است که طبیعتاً وزرا تلاش کردند در کمیسیون‌ها آن نواقص را بپذیرند و رفع کنند.

وی به گزارش شفاهی رؤسای کمیسیون درباره حضور وزرای پیشنهادی دولت اشاره و بیان کرد: این گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان مجلس نکات اساسی را از دغدغه‌های مردم برای وزرا و ضرورت توجه و رسیدگی هرچه زودتر به آن ها بر اساس اولویت‌ها گوشزد کردند. این دغدغه‌ها در زمینه مقابله با بیماری کرونا و سامان‌دهی معیشت و ثبات بازار و قیمت‌ها بیش از هر موضوع دیگری است.

حاجی دلیگانی نمره 17 را به کل کابینه و نوع گفتار، صحبت و ارائه وزرا در کمیسیون‌ها از 20 داد و گفت: در صحن علنی مجلس، باتوجه‌به اینکه در منظر مردم قرار داریم، شفاف‌تر و روشن‌تر اظهار نظر‌ها صورت می‌گیرد و بررسی‌ها دقیق‌تر خواهد بود.

وی حضور وزرا در همه کمیسیون‌ها را موجب شناخت همه نمایندگان از وزرای پیشنهادی و برنامه‌های آن ها دانست و عنوان کرد: این مسئله سبب می‌شود ظرفیت و برنامه‌ریزی هر وزیر شناخته شود و در صحن علنی مجلس تصمیم صحیح‌تری نسبت به وزیر گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه