English

هانی‌زاده با اشاره به پشت پرده حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی ها در خلیج فارس و دریای عمان:

می‌خواهند انتقال قدرت از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم را تحت الشعاع قرار دهند

کارشناس مسائل غرب آسیاگفت: اقدامات صورت گرفته در خلیج فارس و عمان نشان دهنده وجود یکسری دست های مرموز در پشت صحنه برای اجماع سازی جهانی علیه ایران است که محکوم به شکست است.

می‌خواهند انتقال قدرت از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم را تحت الشعاع قرار دهند

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی ها در خلیج فارس و دریای عمان، اظهار داشت: برخی از رژیم های منطقه از جمله رژیم صهیونیستی و رژیم مرتجع  با همکاری آمریکا و انگلیس در تلاشند که تا انتقال قدرت از دولت دوازدهم به دولت سیزدهم را تحت الشعاع قرار دهند .

وی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و همدستان آنها درصددند تا وضعیت اقتصادی ایران بهبود پیدا نکند لذا یکسری تحرکات مشکوکی را در منطقه انجام می دهند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در خلیج فارس و دریای عمان نشان دهنده وجود یکسری دست های مرموز در پشت صحنه برای اجماع سازی جهانی علیه ایران است که محکوم به شکست است.

هانی زاده بیان داشت: دولت سیزدهم شرایطی را فراهم خواهد کرد تا تشکیل کابینه انجام شود و فضای داخل ایران تحت تاثیر فضاسازی های مشکوک قرار نگیرد

کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز مشخص نشده که چه عواملی دست به این کار زده اند اما امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و عربستان انگشت اتهام را به سوی ایران نشانه گرفته اند که نشاندهنده آن است که آنها می خواهند یک اجماع جهانی علیه ایران تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی