English

امیر سرتیپ هادیان عنوان کرد:

دشمن با ابزار رسانه ای در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است

معاون هماهنگ کننده نهاجا در همایش امر به معروف و نهی از منکر نهاجا گفت: دشمن با ابزار رسانه ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده های ما به راه انداخته و از فرصتی استفاده می کند که به بنیان خانواده آسیب و هجمه وارد کند.

دشمن با ابزار رسانه ای در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در همایش امر به معروف و نهی از منکر نهاجا با بیان اینکه ما در حوزه جنگ نرم و حوزه عفاف و حجاب شرایط خاص و ویژه ای داریم گفت: همواره توجه به امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است بوده است.

وی افزود:  آنچه که مسلم است ارتش ما ارتش معنویت محور است و این کار و مسولیت ما را در حوزه مباحث معنویت و عفاف وحجاب دوچندان کرده است.

امیرسرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف نهی از منکر یک معنای عام دارد اظهار کرد: عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در کوی های سازمانی ما بعنوان یکی از مولفه هایی است که میزان معنویت خانواده های ما مورد سنجش قرار می دهد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده های ما به راه انداخته  و از فرصتی استفاده می کند که به بنیان خانواده لطمه و هجمه وارد کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: دشمن تمام نیرو ها و امکانات خود را بکار گرفته تا دستاوردی در حوزه جنگ نرم علیه خانواده ها داشته باشد ولی به یاری خداوند متعال و ماه محرم و صفر کلیه برنامه های فرهنگی ای که دشمن روی آن برنامه ریزی کرده  در این ایام بویژه ماه محرم نقش بر آب می شود.

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به سازمان و یا نهاد خاصی نیست اظهار کرد: این کار یک وظیفه همگانی است و هر کس در هر مسئولیت و پستی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند دارد و در این راستا نگاه ما باید درعرصه جنگ نرم معنوی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه