English

رونمایی از سایت جدید شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از رونمایی سایت جدید شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور خبر داد.

رونمایی از سایت جدید شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مراسم رونمایی از سایت، شبکه‌های اجتماعی و محصولات شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: در ۸۹۱ نقطه کشور از حضور ائمه جمعه برخوردار هستیم. امروز در هفته نماز جمعه رونمایی از محصولات بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: یک محور از رونمایی‌ها مربوط به کتب است که در این محور سه جلد کتاب از بیانات رهبری به صورت ترتیب‌بندی نماز جمعه و هم به شکل پیوست موضوعی گردآوری شده است که در محور زمان‌بندی سه جلد کتاب رونمایی می‌شود.

نوری ادامه داد: دیدارنگار نیز یکی از کتبی است که امروز رونمایی می شود و در آن ۲۲ جلسه دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر انقلاب با گرافیکی مطلوب جمع‌آوری شده است. همچنین کتاب عکس شهدای محراب که حاوی عکس شهدای روحانیت و ائمه جمعه کشور است. کتاب دیگر هم کتاب آثار گرافیکی به همت هنرمندان ایران اسلامی است که امروز رونمایی می‌شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه یادآور شد: فراخوان شعر نماز جمعه با مرکز موسیقی صداوسیما، رونمایی از قرائت آیه ۹ سوره جمعه با همکاری شبکه قرآن و فراخوان دومین جشنواره شکوه نماز جمعه برای دومین بار از دیگر آثاری است که امروز رونمایی می‌شود.

نوری گفت: امروز بازنگری و بازآرایی خوبی توسط مرکز ارتباطات رسانه صورت گرفته و از سایت نماز جمعه رونمایی می‌شود. در این سایت مردم می‌توانند با ائمه جمعه سراسر کشور ارتباط برقرار و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.

وی با بیان اینکه همچنین امروز شاهد آغاز فعالیت شبکه‌های اجتماعی و همچنین سامانه ارتباط مردمی و پیامکی در محور رسانه هستیم، گفت: از این پس مردم می‌توانند به شکل تلفنی و پیامکی پیشنهادات و انتقادات خود را به نماز جمعه منتقل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه