English

ظریف در دیدار با وزیر امور خارجه تاجیکستان

روند همکاری های کشورمان با تاجیکستان، با سرعت ادامه خواهد داشت

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به انتخابات موفق ریاست جمهوری کشورمان، ابراز اطمینان کرد روند همکاری های کشورمان با تاجیکستان، با سرعت ادامه خواهد داشت.

روند همکاری های کشورمان با تاجیکستان، با سرعت ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس مجمع دیپلماسی آنتالیا، با سراج الدین مهرالدین، وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار کرد.

در این ملاقات، ظریف بر اراده کشورمان به توسعه روابط حسنه با تاجیکستان تاکید کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به وضعیت افغانستان، تاکید کرد: همکاری های تهران - دوشنبه در مبارزه با بی ثبات سازی منطقه امری ضروری بوده و لازم است تا دو کشور برای جلوگیری از ناامن شدن افغانستان، همکاری نزدیک داشته باشند.

ظریف با اشاره به انتخابات موفق ریاست جمهوری کشورمان، ابراز اطمینان کرد روند همکاری های کشورمان با تاجیکستان، با سرعت ادامه خواهد داشت.

وزیر خارجه کشورمان همچنین مراتب تشکر خود از رئیس جمهور تاجیکستان بابت مساعدت جهت آزادی دو نفر زندانی ایرانی در تاجیکستان را به وزیر خارجه تاجیکستان ابلاغ نمود.

مهرالدین نیز در این ملاقات ضمن ارزشمند خواندن رویکرد جمهوری اسلامی ایران در توجه به تحولات منطقه به‌ویژه افغانستان، بر ضرورت تعاملات دو کشور در حوزه های دو جانبه و منطقه ای تاکید نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه