English

درویشیان در جمع خبرنگاران:

اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان در حال رفع است

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت:اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان پیش آمده بود که که در حال پیگیری و نصب رفع مشکلات هستند.

اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان در حال رفع است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزرای موج، حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در محل وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره شکایات مطرح شده احتمالی، اظهار داشت: همکاران ما  در مرکز و هم در استان‌ها فرآیند برگزاری انتخابات را رصد می‌کنند و گزارش‌هایی رسیده بود که در مجموع ارزیابی خوبی از وضعیت برگزاری انتخابات داریم.

وی افزود:  اشکالات در سیستم پیکربندی بعضی از شعب خوزستان پیش آمده بود که که در حال پیگیری و نصب رفع مشکلات هستند. در تعداد کمی از دستگاهها مشکلات فنی پیش آمده بود که به صورت آفلاین  توانستند در جاهایی رای گیری کنند که باید به صورت الکترونیکی اخذ رای می شد. 

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد:  بلافاصله بعد از  آنلاین شدن سیستم،  آرا در سیستم ثبت خواهد شد. توصیه ما به مسئولین ستاد وزارت کشور این است که اطلاع رسانی های آنها به موقع و مکرر باشد مثلا در مورد شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود که حتماً باید کارت ملی باشد درحالی که ضرورتی به داشتن کارت ملی نیست و این موارد بهتر است اطلاع رسانی و در  صدا و سیما هم زیرنویس شود.

وی ادامه داد: همچنین این که اسامی  کاندیداها آنچه در شناسنامه درج شده اطلاع رسانی شود و اسامی درج شده در محل اخذ رای ملاک است و اینکه کسی که کارت ملی نداشته باشد می توانند با حفظ شماره ملی و داشتن شناسنامه رای بدهند.

درویشیان افزود: اعضای ستادهای استان ها و شهرستان ها مکرر پیگیریو  مشکلیات پیش آمده را منعکس کنند همکاران  ما در مرکز دنبال و پیگیری خواهند کرد.

وی درباره قهر برخی با صندوق رای اظهار داشت: این آماری که ما تا ۲۰ دقیقه پیش دیدیم به طور مرتب در حال اضافه شدن بود که مشارکت خوبی پیش بینی می شود . 

وی افزود: اگر رای تاثیر نداشت دشمن در ماهواره‌ها و در رسانه هایشان از مدت‌ها قبل تبلیغ نمی کردند که رای ندهید. یک رای هم یک رای است این آراء مردم جمع و تبدیل به میلیون ها رای می شود بنابراین حتماً در سرنوشت مردم  کشور تاثیر دارد.

درویشیان خاطرنشان کرد:  توصیه ما این است که احیاناً اگر انتقاداتی هم دارند حتماً برای بهبود وضع موجود در انتخابات شرکت کنند و اگر مشارکت بالا باشد هم در حوزه اقتصادی امنیت داخلی و امنیت بین المللی در مقابل دشمنان با اقتدار بیشتری می‌توانیم کار کنیم و حتماً در تسریع حل مشکلات کشور آرا بالا با مشارکت بالا موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه