English

رحمانی فضلی:

باید ثابت کنیم برای برگزاری انتخابات مهیا هستیم/ هیچ مشکلی در زمینه امنیتی در انتخابات نداریم

وزیر کشور گفت: باید علیرغم همه کاستی‌ها و شرایط کرونایی ثابت کنیم که برای برگزاری انتخابات مهیا هستیم و درک درستی از فضا و شرایط بین المللی داریم.

باید ثابت کنیم برای برگزاری انتخابات مهیا هستیم/ هیچ مشکلی در زمینه امنیتی در انتخابات نداریم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکید ما به استانداران این است همان طوری که گزارش دادند تمامی اقدامات برای مشارکت و افزایش حضور در سطح استان‌ها عمل کنند.

وزیر کشور گفت: ما اکنون با یکسری نگرانی‌ها و کاستی‌ها در حوزه تبلیغات و فعالیت‌ های انتخاباتی مواجه هستیم، مدرسه همیشه کانون مشارکت ما در انتخابات بوده و دانشگاه‌های ما که به عنوان مراکز فعال سیاسی و مشارکت افزا بوده، تعطیل است؛ همچنین مساجد به عنوان کانون مشارکت و آگاهی افزایی توسط روحانیون و مومنی تعطیل است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: متاسفانه نامزد‌های انتخابات، طرفداران آن‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی در بسیاری از استان‌ها ستادی تشکیل ندادند؛ وقتی ستاد تشکیل نشود، تجمعی شکل نمی‌گیرد، اکنون با رقابت ضعیف مواجه هستیم؛ در این شرایط صدا و سیما، استانداران و فرمانداران، رسانه‌ها و دستگاه اجرایی باید در عمل جبران کنند.

وزیر کشور بیان کرد: ما در انتخابات امر مهم انتقال قدرت مسئولیت از فردی به فرد دیگر را داریم، اما آثار سیاسی، اجتماعی، داخلی، بین المللی و امنیتی انتخابات به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد. رسانه‌های مختلف در دنیا انتخابات ما را تحلیل می‌کنند و بر اساس تحلیل خودشان تصمیم می‌گیرند و اقدام می‌کنند؛ باید علیرغم همه کاستی‌ها و شرایط کرونایی ثابت کنیم که برای برگزاری انتخابات مهیا هستیم و درک درستی از فضا و شرایط بین المللی داریم.

او افزود: تا الان هیچ مشکلی در زمینه امنیتی در انتخابات نداریم و پیشگیری‌های لازم صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه