English

سردار طلایی: پروژه بگیران تخریب چی؛ اگر‌ من و امثال من نباشیم، چه کسی به شما پروژه‌های نان و آب دار خواهد داد؟

اینک هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، به ویژه پس از تایید صلاحیت حقیر توسط هیات نظارت شهرستان و استان تهران و سپس فعالیت گسترده ذیل ستاد حضرت آیت‌الله رئیسی و برگزاری چند همایش بزرگ، خشم گروهها و جریان‌هایی که حضور آیت‌الله در عرصه ریاست جمهوری برایشان سنگین آمده و برنامه‌هایشان را بر هم ریخته بیشتر، و دامنه حملات، تخریب ها، شایعه پراکنی‌ها و تحرکات خاص، سنگین‌تر می‌شود.

سردار طلایی: پروژه بگیران تخریب چی؛ اگر‌ من و امثال من نباشیم، چه کسی به شما پروژه‌های نان و آب دار خواهد داد؟

‌به گزارش خبرگزاری موج، سردار مرتضی طلایی در جدیدترین پست اینستاگرام خود نوشت:

با سلام به مردم و همراهان عزیز

من، مرتضی طلایی، سرباز کوچک نظام، در چهار سال گذشته و پس از پایان دوران شورا، در محلات و مناطق شهر تهران و استان‌های کشور عزیزمان، حرکتی اجتماعی را با همراهی جمع کثیری از شهروندان و فعالان سیاسی و اجتماعی، با هدف تاثیرگذاری در تثبیت و گسترش فرهنگ کار و خدمت و افزایش مشارکت شهروندان به ویژه در انتخابات حساس پیش رو آغاز نمودم. این حرکت، با پیوستن جمعیت‌ها و گروههای دیگر، در قالب جبهه همنا اعلام موجودیت نمود و اینک به عنوان بخشی از شورای وحدت، در فضای انتخابات، با ظرفیت چند ده هزار نفر از هموطنان عزیزمان، مشغول فعالیت است.

شورای وحدت و همنا، مدت‌ها پیش از شروع روند انتخابات، مجدانه بر ضرورت حضور آیت‌الله رئیسی در عرصه انتخابات تاکید نموده و همواره بر حمایت کامل و منحصر خویش از ایشان، پافشاری نمودند.

اینک هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، به ویژه پس از تایید صلاحیت حقیر توسط هیات نظارت شهرستان و استان تهران و سپس فعالیت گسترده ذیل ستاد حضرت آیت‌الله رئیسی و برگزاری چند همایش بزرگ، خشم گروهها و جریان‌هایی که حضور آیت‌الله  در عرصه ریاست جمهوری برایشان سنگین آمده و برنامه‌هایشان را بر هم ریخته بیشتر، و دامنه حملات، تخریب ها، شایعه پراکنی‌ها و تحرکات خاص، سنگین‌تر می‌شود. آن هم در شرایطی که مقام معظم رهبری در ایام اخیر، بارها بر ضرورت تلاش برای افزایش مشارکت، قانونگرایی و پرهیز از وقوع ظلم و جفا در اثر شایعه پراکنی و تخریب‌ها، تاکید نمودند.

وقایع روزهای اخیر، نگارنده را به یاد واقعه‌ای در تاریخ معاصر می‌اندازد. در بحبوحه ماجرای جمهوری رضاخانی، عده‌ای به تحریک و تطمیع او در مقابل مجلس، شعار مرده باد مدرس سر می‌دادند، آن شهید سعید، در حرکتی تاریخی، رو به ایشان فریاد زد: مرده باد رضاخان! مرده باد سردار سپه! زنده باد خودم! اگر من نباشم، چه کسی به شما پول خواهد داد تا چنین کنید؟!

حالا بلاتشبیه، و صد بار بلاتشبیه، به بخشی از این پروژه بگیران تخریب چی میگویم: اگر‌ من و امثال من نباشیم، چه کسی به شما پروژه‌های نان و آب دار خواهد داد؟

#پروژه_بگیران_اجاره‌ای

#انتخابات_۱۴۰۰

سردار طلایی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه