English

آصفری در گفتگو با خبرگزاری موج:

عملکرد بد دولت روحانی مردم را ناامید کرده است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی عملکرد بسیار بدی را از دولت خود برای نظام باقی گذاشت همین امر منجر به ناامیدی مردم شده است.

عملکرد بد دولت روحانی مردم را ناامید کرده است

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و الزامات حرکت نیروهای انقلاب، اظهار داشت: انتخابات این دوره ریاست جمهوری دارای اهمیت بسیار بالایی است و با توجه به تجربه تلخی که مردم از دولت روحانی دارند حضور و مشارکت آنها پای صندوق های رای بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای روحانی عملکرد بسیار بدی را از دولت خود برای نظام باقی گذاشت همین امر منجر به ناامیدی مردم شده است.

خروجی 8 سال دولت آقای اصلاح طلب چیزی جز رشد تورم، بیکاری و... نبوده است

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعارهای دولت در حوزه اقتصاد و بین الملل هیچ کدام عملیاتی نشد، تصریح کرد: خروجی ۸ سال دولت آقای اصلاح طلب چیزی جز رشد تورم، بیکاری و... نبوده است.

آصفری تصریح کرد: در سطح روابط بین الملل نیز در پایین ترین سطح روابط بویژه با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس هستیم.

مردم دیگر به سمت اصلاح طلبان نمی روند

وی اظهار داشت:‌  بعید می دانم مردم مجددا به سمت و سوی دولت اصلاح طلب بروند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بالاخره دولت سناریوهایی را در نظر گرفته و تا روز ۲۸ خرداد در هر ایامی سناریوهای خودش را اعمال خواهد کرد که یکی از این سناریوها اعمال گرانی های اخیر در بازار  است. هیچ کشوری در شب انتخابات قیمت کالاها و حمل و نقل عمومی را تا ۳۰ درصد افزایش نمی دهد چرا که این امر می تواند نارضایتی قشر متوسط و پایین جامعه را در پیش داشته باشد.

وی بیان کرد: دولت از این دست برنامه ریزی ها را انجام خواهد داد تا به اهداف خود یعنی تشکیل دولت اصلاحات دست یابد.

آصفری افزود: نیروهای انقلاب بایستی با اتحاد و انسجام ملی جلوی هرگونه فتنه انگیزی که ممکن است شب انتخابات توسط  جریان شکست خورده ایجاد شود را بگیرند.

وی تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که مشارکت مردمی پای صندوق های رای بالا باشد چرا که افزایش مشارکت منجر به افزایش قدرت چانه زنی ما در عرصه بین الملل خواهد شد.

مردم با مشارکت در انتخابات دولتی را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی و جهادی و مردم داری باشد 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین توقع این است که نامزدهای هر دو جناح از سیاه نمایی در زمان تبلیغات بپرهیزند چرا که نظام ۴۰ سال خدمات ارائه کرده است و اینکه بخواهیم مردم را به نظام و انقلاب بدبین کنیم خیانت به مردم، کشور و نظام است. البته کسی با نقد مخالف نیست اما نقد باید منصفانه باشد.

آصفری خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در این دوره از انتخابات با مشارکت بالای خود دولتی را انتخاب کنند که دارای روحیه انقلابی و جهادی و مردم داری باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: آقای روحانی باور نداشت که بعنوان رئیس جمهور انتخاب شود لذا هیچ برنامه ای هم نداشت و با شعار آمد، شعارهایی که هیچ اساس و بنیانی هم برای اجرایی شدن آنها وجود نداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه