English

عرف در جمع خبرنگاران:

روز گذشته یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: روز گذشته یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد.

روز گذشته یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، درباره تحویل مدارک ثبت نام کنندگان براساس ابلاغیه اخیر شورای نگهبان، اظهار داشت:  ذیل ماده 59 که در اطلاعیه 14 هم اعلام کردیم این ظرفیت وجود دارد که همه مدارک داوطلبین در اختیار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما انتهای ثبت نام مدارک را به شورای نگهبان تحویل خواهیم داد.

عرف افزود: به نظر می آید روند مناسبی در حال انجام  است در شرایط بیماری کرونا هستیم وزیر کشور رییس قرارگاه عملیاتی کرونا است توقع می رود، در ستاد ثبت نام پروتکل ها را رعایت کنیم دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد، می خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوش زد کنم. همه مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم نکنیم اگر مسیولینی می خواهند ثبت نام کنند حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می کنم اما اینکه داوطلبی اصرار می کند جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند چه با عنوان  مسئول و یا رسانه باید این مسیولیت اجتماعی را گوشزد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم. 

عرف بیان کرد: اگر این افراد پروتکل ها را رعایت نکنند چه توقعی از سایرین می رود، چهل کاربر در ده ساعت فعالیت می کنند که اگر این ها بیمار شوند مشخص نیست چه اتفاقی می افتاد. 

وی در مورد تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام شده  همان سال فرجه زمانی پنج روز در ده ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما امر به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود. 

رئیس ستاد انتخابات کشور در مورد اینکه آیا مصوبه شورای نگهبان را وزارت کشور اجرا می کند یا  توافقی صورت گرفته است گفت: طبق ماده ۵۹که در اطلاعیه شماره ۱۴اعلام شده است همه داوطلبین همه مدارک مستندل را باید در اختیار قرار دارند همه را جمع می کنیم و در پایان ۵ روز تحویل شورای نگهبان میدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی