English

دهقان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج:

روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت با شعار «دولت سازنده» ثبت‌نام می‌کنم

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: همان‌طور که به عنوان اولین نامزد اعلام آمادگی کردم، ان‌شاءلله روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت۱۴۰۰ در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام خواهم کرد.

روز سه‌شنبه ۲۱  اردیبهشت  با شعار «دولت سازنده» ثبت‌نام می‌کنم

حسین دهقان یکی از نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بخشی از یک گفتگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با این توصیف که «من حسین دهقان، پیرو ولایت، فرزند ملت و سرباز وطن هستم»، درباره انگیزه و چرایی ورودش به عرصه انتخابات گفت: در خود، این را دیدم که قادر به حل مسائل موجود کشور با اتکا به توانمندی‌های داخلی و به کارگیری همه منابع هستم؛ لذا به عنوان اولین فرد اعلام کردم در این عرصه حضور پیدا می‌کنم.

وی همچنین تاکید کرد: همان‌طور که به عنوان اولین نامزد اعلام آمادگی کردم، ان‌شاء‌الله روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در اولین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام خواهم کرد.

نامزد انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: من به آنچه که با ملت عهد می‌بندم تا آخر پایبند خواهم بود و با همه ظرفیت‌هایم وفادار به پیمان با مردم خواهم بود. به دنبال این هستم که ما، همه مردم، ایران عزیز را بسازیم. دولت آینده دولت «سازنده» خواهد بود، هم با خود، هم با دیگران، هم با درون و هم در بیرون، خواهیم ساخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی