English

آصفری در گفتگو با خبرگزاری موج:

مجلس تعلیق تحریم ها و اقدامات گام به گام در مذاکرات را نخواهد پذیرفت

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تعلیق و اقدامات گام به گام را مطمئنا نخواهد پذیرفت و بهتر است آمریکا هم از این فرصت استثنایی استفاده کند.

مجلس تعلیق تحریم ها و اقدامات گام به گام در مذاکرات را  نخواهد پذیرفت

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به روند مذاکرات وین و اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکایی در خصوص به نتیجه رسیدن مذاکرات، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده حق ندارد خارج از دستور و چهارچوب های تعیین شده توسط  مقام معظم رهبری اقدام کند.

*قرار نیست مذاکره جدیدی انجام شود

وی بابیان اینکه فصل الخطاب برای همگان از جمله مجلس و دولت تبعیت از دستورات رهبری است، ادامه داد: قرار نیست که مذاکره جدیدی صورت گیرد، لذا نوبت طرف آمریکایی است که نسبت به لغو همه تحریم ها اقدام کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس تعلیق و اقدامات گام به گام را مطمئنا نخواهد پذیرفت و بهتر است آمریکا هم از این فرصت استثنایی استفاده کند.

*ضرورت اجرایی شدن قانون اقدام راهبردی توسط دولت در صورت فرسایشی شدن مذاکرات

آصفری افزود: اینکه آمریکا بخواهد مذاکرات را فرسایشی کند و فکر کند میتواند با فرسایشی کردن آن به اهداف خود برسد اشتباه است؛ چرا که در اینصورت، دولت ملزم به اجرایی کردن قانون اقدام راهبردی علیه تحریم ها ست.

بیشتر بخوانید:

آمریکایی ها با کمترین هزینه به دنبال بازگشت به برجام هستند/ تکرار دولت یازدهم در آینده ایده آل آمریکایی هاست

آمریکایی ها باید تمام تحریم ها را لغو کنند/ اتفاقات وین به نوعی به انتخابات ایران گره خورده است

مجلس باید در جریان مذاکرات وین قرار گیرد

مذاکرات وین کارکرد تبلیغاتی دارد

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات، اجازه نمی‌دهد آمریکایی‌ها وقت‌کشی کنند و باید در اسرع وقت نسبت به لغو همه تحریم‌های مالی، قضایی، سوئیفت و... اقدام کنند.

وی همچنین ابراز داشت: آمریکا این فرصت را از دست ندهد و باید نسبت به خواسته‌های ایران احترام بگذارد، چرا که درصورت ترک ایران از میز مذاکره، برگشت بسادگی امکان پذیر نخواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت عدم لغو کامل تحریم ها از سوی آمریکا، گزینه های جدیدی در اتاق فکر مجلس بررسی شده است که مصوب خواهد شد و این به ضرر آمریکایی ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه