English

نظری در گفتگو با خبرگزاری موج:

مذاکرات وین کارکرد تبلیغاتی دارد

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: آنچه که امروز در وین توسط تیم های مذاکره کننده غربی و ایران انجام می شود کارکرد تبلیغاتی دارد و بخاطر انتخابات ایران است.

مذاکرات وین کارکرد تبلیغاتی دارد

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در خصوص روند مذاکرات وین و اینکه دستورالعمل آمریکا در مذاکرات وین صرفا تعلیق تحریم ها و نه لغو کامل آنهاست، اظهار داشت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی در آذرماه سال گذشته و نظرات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما به همه تعهدات عمل کردیم، لذا شرط بازگشت جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی باید مبتنی بر رفع کامل تحریم ها از جمله تحریم های موشکی، هسته ای و...  باشد.

*دولت کارنامه قابل قبولی نزد افکار عمومی ندارد

وی  با بیان اینکه آنچه در وین در حال انجام است تنها جهت دستاورد سازی برای دولت است، ادامه داد: دولت کارنامه قابل قبولی نزد افکار عمومی ندارد، لذا به دنبال آن است تا بوسیله اینگونه اقدامات نظیر مذاکرات بازار را تحت تاثیر قرار دهد و بگوید این دولت موفق شد که گفتمان را در دنیا به ثمر برساند.

*مذاکرات وین به نوعی به انتخابات ایران هم گره خورده است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه اتفاقاتی که در حال رخ دادن در وین است به نوعی به انتخابات ایران هم گره خورده است، اظهار کرد: آنچه که امروز در وین توسط تیم های مذاکره کننده غربی و ایران انجام می شود کارکرد تبلیغاتی دارد و بخاطر انتخابات ایران است.

نظری تصریح کرد:  آقای عراقچی اعلام می کند که ما به جد دنبال این هستیم که مذاکرات فرسایشی نشود اما از طرفی هم اطلاعات دقیقی از جلسات نمی دهند که دقیقا در حال انجام چه کاری هستند! 

بیشتر بخوانید: 

آمریکایی ها باید تمام تحریم ها را لغو کنند/ اتفاقات وین به نوعی به انتخابات ایران گره خورده است

آمریکایی ها با کمترین هزینه به دنبال بازگشت به برجام هستند/ تکرار دولت یازدهم در آینده ایده آل آمریکایی هاست

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کمیسیون امنیت مجلس قطعا به مسئله مذاکرات وین  ورود می کند، تاکید کرد: پیش بینی می شود مجلس به استمرار این مذاکرات فرسایشی و بی حاصلی که فقط برای دور زدن قانون مصوبه مجلس و دیدگاه های صریح رهبری است،  فیصله خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه