English

آصفری در گفت وگو با خبرگزاری موج:

رئیس جمهور به دنبال عصبانی کردن مردم است/ شورای امنیت به روحانی تذکر دهد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت باید به روحانی به عنوان یک رئیس تذکر دهد چرا که این اقدامات و اظهارات او صحبت های خوبی نیست.

رئیس جمهور به دنبال عصبانی کردن مردم است/ شورای امنیت به روحانی تذکر دهد

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه مردم جای گوشت قرمز و مرغ به مصرف آبزیان عادت کنند، اظهار داشت: صحبت های  آقای روحانی کاملا هدفمند مطرح می شود.

وی ادامه داد: اینکه روحانی اعلام می کند مردم به جای مصرف گوشت و مرغ به سمت مصرف آبزیان بروند به این معنی نیست که از قیمت آبزیان اطلاعی ندارد، اتفاقا شخص رئیس جمهور خیلی خوب در جریان قیمت ها قرار دارد، لذا با مطرح کردن اینگونه اظهارات بیشتر به دنبال عصبانی کردن مردم است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  رئیس جمهور  اعلام می کند من از "پشت شیشه ماشین چهره های مردم را میبینم و شرایط زندگی آنها را تشخیص می دهم"، این یعنی در جریان همه امور است، تصریح کرد: اگر روحانی در سال ۹۶ اینگونه صحبت ها را مطرح می کرد قطعا مردم به او رای نمی دادند.

آصفری با بیان اینکه رئیس جمهور بیشتر از اینکه به دنبال ایجاد آرامش در جامعه باشد به دنبال عصبانی کردن مردم است، اظهار کرد: روحانی اینگونه صحبت ها را با برنامه ریزی و در اتاق فکری که به واسطه اطرافیان خود ایجاد کرده است، به صورت هدفمند مطرح می کند.

بیشتر بخوانید:

مقصر اصلی در ابقا تحریم ها روحانی است/ کسی که به راحتی میگو در دسترس دارد طبیعی است که نداند قیمت آن چند تومان است!

*بی تفاوتی روحانی نسبت به حضور مردم در انتخابات

وی با اشاره به روزهای پایانی دولت، ادامه داد: برای روحانی حضور مردم در انتخابات مهم نیست، لذا اینگونه صحبت ها را مطرح می کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای امنیت باید به روحانی به عنوان یک رئیس تذکر دهد چرا که این اقدامات و اظهارات او صحبت های خوبی نیست.

آصفری گفت: بهتر است آقای روحانی سری به بازار بزند و قیمت ها را از نزدیک ببیند تا در روزهای آینده نگوید مردم لوبیا خواری کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: همه این اظهارات نشان از این است که روحانی خسته است و در پشت پرده موضوعی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه