English

سلیمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

مقصر اصلی در ابقا تحریم ها روحانی است/ کسی که به راحتی میگو در دسترس دارد طبیعی است که نداند قیمت آن چند تومان است!

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی وقتی شما بی عرضگی کردید و نتوانستید تورم را مدیریت کنید حالا چرا اینگونه اظهار نظر می کنید.

مقصر اصلی در ابقا تحریم ها روحانی است/ کسی که به راحتی میگو در دسترس دارد طبیعی است که نداند قیمت آن چند تومان است!

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به صحبت های روحانی مبنی بر اینکه مردم جای گوشت قرمز و مرغ به مصرف آبزیان عادت کنند، اظهار داشت: کسی که به راحتی میگو در دسترس دارد طبیعی است که نداند قیمت آن چند تومان است!

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما بیش از ۹۰ درصد تخم قزل آلا از آن خارج می شود و مافیای آن اجازه نمی دهند تخم قزل آلا در داخل کشور تولید شود اما دولت در اینباره کاری نمی کند.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی وقتی شما بی عرضگی کردید و نتوانستید تورم را مدیریت کنید حالا چرا اینگونه اظهار نظر می کنید.

سلیمی با بیان اینکه آقای روحانی طی ۸ سال گذشته همینگونه صحبت کرده است، اظهار کرد:  آقای رئیس جمهور یک زمانی میگفت مقصر اصلی همه مشکلات ترامپ است حالا که ترامپ رفته است، ریشه مشکلات کجاست؟

آقای روحانی؛ زندگی مردم را با مشکل مواجهه کرده اید حالا طلبکار هم هستید؟

وی با بیان اینکه مقصر اصلی در ابقا  تحریم ها شخصی غیر از روحانی نیست، بیان کرد: آقای روحانی در این سالها ریش و قیچی دست شما بوده است، تحریم ها تا امروز به خاطر وجود شما به مردم تحمیل شده است؛ زندگی مردم را با مشکل مواجهه کرده اید حالا طلبکار هم هستید؟

سلیمی یادآور شد: آقای روحانی در بحث مدیریت کرونا هم نتوانست خوب عمل کند و امروز شاهد افزایش مرگ و میرها تا بالای ۴۰۰ تن هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه روحانی همیشه به دنبال این بوده که اگر اتفاقی می افتد کس دیگری را مقصر جلوه دهد و به قول خودش شناگر ماهری است و به راحتی می تواند از زیر بار مسئولیت فرار کند.

وی با طرح این سوال که آقای روحانی آیا توانسته اید به  قول هایی که به مردم در مناظرات خود داده‌اید عمل کنید،  گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش تورم از جمله ۷۰۰ درصد گرانی مسکن، ۷۳۹ درصد گرانی کره، ۴۸۰ درصد گرانی قند و ... بودیم.

سلیمی در واکنش به صحبت های دیگر روحانی مبنی بر اینکه تحریم شامل مرغ و تخم مرغ هم شده است، تصریح کرد:  چرا آقای روحانی این گونه صحبت ها را زمانی که می خواستند رئیس جمهور شوند نمی زدند؟ آن موقع هم تحریم بودیم!؟ اگر این حرف شما راست باشد پس آن موقع داشتید مردم را فریب می دادید!

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه صحبت های روحانی بخاطر خودشیفتگی و عدم مشورت او با کارشناسان است، خاطرنشان کرد: صحبت های روحانی سال ۹۲ و روحانی سال ۹۶ پاسخی به اظهارات کنونی اوست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمدایوب

    آقایان نماینده استیضاح روحانی صلاح نیست حق با شماست
    آیا نمیشه اونو به مجلس بکشانید وتعهد بگیرید. این دوماه را ساکت باشه و رو اعصاب مردم راه نره

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه