English

حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرگزاری موج:

تأخیر در واکسیناسیون جمعی به دلیل تعلل دولت در حمایت از پژوهشگران داخلی است/طرح تحقیق و تفحص از ستاد کرونا در مجلس کلید خورد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که پژوهشگران داخلی می خواستند کارشان را جهت تهیه و تولید واکسن آغاز کنند حدود چهار ماه معطل شدند و اگر همان چهار ماه از فرصت استفاده کرده بودند تا الان به تعداد جمعیت کشور واکسن مورد نیاز برای کشور تهیه می شد.

تأخیر در واکسیناسیون جمعی به دلیل تعلل دولت در حمایت از پژوهشگران داخلی است/طرح تحقیق و تفحص از ستاد کرونا در مجلس کلید خورد

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در  گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به بی تدبیری دولت در آغاز موج چهارم کرونا در کشور، اظهار داشت: بارها شاهد اینگونه ناهماهنگی ها و بی تدبیری ها از سوی دولت بودیم.

وی با بیان اینکه دولت نام خود را به نادرستی «تدبیر و امید» نامگذاری کرده است، ادامه داد: بخاطر بی تدبیری های دولت ضربات سخت اقتصادی به کشور وارد شده است که در نهایت دود این بی تدبیری ها بر چشم مردم رفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از موارد آقای رئیس جمهور به موقع به مسائل ورود نکرده و تقسیم کار نکرده که همین مسائل هم کاملا مشکوک به نظر می رسند.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: در حالیکه وزارت بهداشت در ایام نوروز به دنبال اعمال محدودیت ها بوده، اما بر اثر تصمیم گیری نادرست،  وضعیت کشور را رها کردند و در حال حاضر شاهد بوجود آمدن موج چهارم کرونا در کشور هستیم که علاوه بر خسارات هزار میلیاردی، جان بسیاری از مردم را نیز گرفته و می گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین رییس جمهور باید بخاطر این بی تدبیری ها پاسخگو باشد .

بیشتر بخوانید:

موج چهارم کرونا؛ محصول بی‌تدبیری هشت ساله دولت/ آیا ایران آخرین کشور دریافت کننده واکسن کرونا خواهد بود؟

تأخیر در واکسناسیون جمعی به دلیل تعلل دولت در حمایت از پژوهشگران داخلی است

حاجی دلیگانی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در کشور، اظهار داشت:  زمانی که پژوهشگران داخلی می خواستند کارشان را جهت تهیه و تولید واکسن آغاز کنند حدود چهار ماه معطل شده اند و اگر همان چهار ماه از فرصت استفاده کرده بودند تا الان به تعداد جمعیت کشور واکسن مورد نیاز برای کشور تهیه می شد.

حاجی دلیگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح تحقیق و تفحص از ستاد کرونا در مجلس کلید خورده است، تصریح کرد: بله این طرح کلید خورده و در فرآیند بررسی و رسیدگی قرار گرفته است که ان‌شاءالله نتیجه دهد.

وی در مورد تعداد امضاهای جمع شده برای این طرح بیان کرد: امضاهایی هم از سوی نمایندگان جمع آوری شده و روی سامانه قرار گرفته است اما از تعداد امضاها اطلاعی ندارم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: عدم شناخت نسبت به مسائل و عدم اقدام به موقع که از خصوصیات این دولت است باعث شده ضرر و زیان هنگفتی به کشور  تحمیل شود که علاوه بر آن شاهد خسارت های جانی نیز هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمیدپاپی

    با سلام
    چرا طرح رتبه بندی معلمان را تصویب نمی کنید؟ مگر در سال 1400بودجه نگذاشته اید و نگفتید فوری بررسی می کنیم پس کو؟ آیااین هم یک وعده دروغ بود؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه