English

نبویان در تذکر شفاهی:

سیاست های غلط دولت در بخش اقتصادی باعث گرانی دلار، خودرو و مسکن و کاهش ارزش پول ملی شد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تیم مذاکره کننده ما طرح گام به گام و راستی آزمایی سریع و آسان را مطرح می کنند که به هیچ وجه درست نیست و تحریم ها باید به کل لغو شود.

سیاست های غلط دولت در بخش اقتصادی باعث گرانی دلار، خودرو و مسکن و کاهش ارزش پول ملی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: معلوم نیست خسارت هایی که دولت به مردم وارد می کند، قرار است چه زمانی تمام شود.

وی بیان کرد: سیاست های غلط دولت در بخش اقتصادی باعث گرانی های گسترده دلار، خودرو و مسکن و همچنین کاهش ارزش پول ملی شد و سوال ما آن است که این گرانی ها و صف های طولانی تا چه زمانی ادامه دارد و تا کی مردم باید این فشارها را تحمل کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم غلط ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور آخرین سوءتدبیر دولت است که عملا با جان مردم بازی می شود.

نبویان گفت: دولت در عرصه سیاست خارجی هم جز خسارت دستاوردی نداشته و خود رئیس جمهور در کتابی گفته ما پروتکل الحاقی را پذیرفتیم و نتیجه ای نداشت و بر این اساس می توان گفت همه این مذاکرات و برجام جز خسارت هیچ نتیجه دیگری برای ما نداشته است.

وی متذکر شد: مجلس قانونی را به تصویب رساند و گفت پنجم اسفند ماه باید تمام تحریم ها یکجا لغو شود که دولت دوباره سه ماه آن را به تعویق انداخت و در مذاکرات اخیر هم دولتمردان بحث طرح گام به گام و همچنین بحث راستی آزمایی آسان و سریع را مطرح می کنند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حرف ما آن است که آمریکا باید تمام تحریم های نفتی و بانکی ما را لغو کند و نباید بین تحریم های هسته ای و دیگر تحریم ها تفکیکی وجود داشته باشد اما الان در مذاکرات این تفکیک و همچنین طرح گام به گام مطرح می شود و نمی دانیم چرا دولت اصرار دارد تحریم ها برداشته نشود!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه