English

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

دولت حیثیت ۸ ساله خود را برای برجام گذاشت/ مذاکره با آمریکا قابل انجام نیست

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با آمریکا قابل انجام نیست دولت متوجه این موضوع است اما به دنبال ایجاد یک نوع تحلیل غلط در ذهن مردم است؛ دولت باید نسبت به این موضوع هوشمندانه عمل کند، البته دولت چیزی برای عرضه ندارد و همه حیثیت ۸ ساله خود را نیز برای برجام گذاشت.

دولت حیثیت ۸ ساله خود را برای برجام گذاشت/ مذاکره با آمریکا قابل انجام نیست

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون مذاکره غیرمستقیم با آمریکا،  اظهار داشت: دولت در گذشته یکبار مذاکره ای تحت عنوان برجام انجام داده و طرف غربی هم در این مذاکرات تعهداتی را مبنی بر برداشتن همه تحریم ها داشته است لذا اینطور انتظار می رود که آنها باید به همه تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: مذاکره با آمریکا یک فریب است و دولت باید مراقب این حربه باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مطرح شدن بحث مذاکره با آمریکا همچون وارد شدن به بازی مارو پله با آنهاست، شاید در قدم اول پله ای وجود داشته باشد اما در قدمهای بعدی قطعا در دهان مار خواهیم بود.

سلیمی با طرح این سوال که در حال حاضر  آمریکایی ها اعلام می کنند که می خواهند بخشی از تحریم ها را بردارند،  پس مابقی تحریم ها چه خواهد شد، تصریح کرد: مگر در برجام تعهد نداده بودند که تحریم ها را یکجا برمی دارند!

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید نسبت به این مسئله هوشمندانه عمل کند.

دولت چیزی برای عرضه ندارد و همه حیثیت ۸ ساله خود را برای برجام گذاشت

وی با بیان اینکه سیاست های کلی نظام در رابطه با برجام و مذاکره با آمریکا مشخص شده است و دلیل این همه اصرار را واقعا نمی دانیم، اظهار داشت: دولت چیزی برای عرضه ندارد و همه حیثیت ۸ ساله خود را برای برجام گذاشت لذا مجبور است با طرح مباحثی چون مذاکره و رفع تحریم ها افکار عمومی را مشغول کند.

سلیمی افزود: از برجام دولت چیزی جز گرانی و تورم نصیب مردم نشده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مذاکره در هیچ شرایطی قابل انجام نیست هرچند دولت متوجه این موضوع است اما به دنبال ایجاد یک نوع تحلیل غلط در ذهن مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه