English

روحانی در آیین بهره برداری از ۵ طرح ملی:

ترامپ روی دست تمام جلادهای تاریخ زد! / باید فحش دیر رسیدن واکسن را به ترامپ بدهید

رییس جمهور در آیین بهره برداری از 5 طرح ملی با ابراز خرسندی از توفیقات به دست آمده از افتتاح طرح های به بهره برداری رسیده گفت: ترامپ با اعمال همه ابزارهای تحریمی ایران را تحت فشار قرار داد و حتی در حوزه سلامت که در طول تاریخ هیچ سیاستمدارو جلادی آن را از مردم کشورهای طرف مقابل دریغ نکرده، کشورمان را از ورود تجهیزات بهداشتی و بخصوص واکسن کرونا تحریم کرد.

ترامپ روی دست تمام جلادهای تاریخ زد! / باید فحش دیر رسیدن واکسن را به ترامپ بدهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، حسن روحانی ، رییس جمهور ایران، درانتهای آیین بهره برداری از 5 طرح ملی که امروز برگزار شد گفت : ترامپ با تحریم هایی که در حوزه سلامت برای ایران ایجاد کرد، روی تمامی جلادان جهان را روسفید کرد.

وی با ذکر اینکه اعمال تحریم های آمریکا و بلوکه کردن پولهایی که ما برای خرید واکسن کواکس واریز کرده بودیم باعث شد تا چند ماه ، نوبت خرید ما عقب بیافتاد گفت: حتی آمریکا نگذاشت شرکتی که قرار بود با مشارکت دانشمندان ایرانی 10 میلیون دز واکسن تولید کند، به کارش ادامه دهد .

روحانی تاکید کرد : درست است که مردم ما سه سال است به خاطر تحریم های وارد شده، روزهای سختی را پشت سرگذاشته انتد ولی، این برای ما افتخار بزرگی است که موفق شدیم، یک ابرقدرت را با آنهمه ادعا به طور 100 درصدی شکست بدهیم و نگذاریم به هیچ یک از اهداف اقتصادی و سیاسی خود برسد.

وی در پاسخ به رسانه های ضد انقلاب و جریانی که مدعی است دولت در خرید و وارد کردن واکسن کرونا کم کاری کرده است گفت : این ادعا اصلا درست نیست. ما جزء اولین کشورهایی بودیم که درخواست خرید واکسن کرونا را دادیم منتهی به دلیل تحریم ها واکسن دیربه دست ما رسید برای همین این منتقدان و این دشمنان قسم خورده نظام و رسانه های معاند باید فحش هایشان را به ترامپ بدهند!

رییس جمهور ایران در پایان اظهار امیدواری کرد تا طی یکی دو ماه آینده و با ورود واکسن های بیشتر خارجی و همچنین ورود واکسن های داخلی به چرخه سلامت، نه تنها در حوزه کرونا ورق به نفع سلامت مردم ایران برگردد که نتیجه صبر و استقامت ایرانیان باعث شرمندگی دشمنان کشور بزرگ و عزیرمان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه