English

قالیباف در صحن علنی:

اشکالات ساختاری و مدیریتی موجب نابسامانی بازار مرغ و تخم مرغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی اشکالات ساختاری و مدیریتی را موجب نابسامانی بازار مرغ و تخم مرغ دانست.

اشکالات ساختاری و مدیریتی موجب نابسامانی بازار مرغ و تخم مرغ شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز سه شنبه 17 فروردین  مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی گفت: در حال حاضر مهلت مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در سال 98 درباره بند یک ماده 1 قانون تمرکز وظایف بین وزارتخانه های کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت تمام شده و از آنجا که تمدید مجدد آن در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی تصویب نشد، مقرر شد در نخستین جلسه امسال این موضوع تعیین تکلیف شده و وظایف به مسیر قانونی خود بازگردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اشکالات اساسی و جدی که موجب نابسامانی های موجود در حوزه مرغ و تخم مرغ شده، اشکالات ساختاری و مدیریتی است؛ زنجیره تولید، توزیع و نظارت این نابسامانی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه خواست مجلس، بازگشت وظایف وزارت جهاد کشاورزی به مسیر قانونی است، ادامه داد: وزرای صمت و جهاد کشاورزی نیز با این موضوع موافق هستند، بنابراین با این تصمیم قطعاً نابسامانی موجود پایان می یابد.

رئیس قوه مقننه کشور ادامه داد: ماده 234 درباره گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره به صورت ماده 234 در صحن علنی بررسی و به رأی گذاشته خواهد شد. پس از رأی گیری پیگیری های لازم در این باره براساس ماده 234 انجام می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی