English

فراخوان شورای ائتلاف/ جوانان انقلابی و با انگیزه در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کنند

شورای ائتلاف طی فراخوانی از جوانان انقلابی، خردمند و با انگیزه خواست از فرصت ثبت‌نام روز آخر انتخابات شوراهای شهر و روستا استفاده کنند.

فراخوان شورای ائتلاف/ جوانان انقلابی و با انگیزه در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری موج، شورای ائتلاف طی فراخوانی از جوانان انقلابی، خردمند و با انگیزه خواست از فرصت ثبت‌نام روز آخر انتخابات شوراهای شهر و روستا استفاده کنند.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

شهر و روستا بستر زیست اجتماعی و زندگانی انسانی است و می بایست برای جامعه اسلامی زمینه تعالی همه جانبه انسان را مهیا کند. شوراهای شهر و روستا وظیفه راهبری خردمندانه و قاعده گذاری هوشمندانه شهرها را بر عهده دارند. حرکت به سمت قله های انقلاب اسلامی و جهش های تمدنی در بستر شهرهای اسلامی هوشمند رخ می دهد و رسیدن به افق های بلندِ گام دوم انقلاب، نیازمند بازآفرینی شهرها به مثابه محیط‌های شتاب دهنده اقتصادی و اجتماعی است به گونه ای که در آن رفاه شهروندان و شاخص های تعالی اجتماعی و فرهنگی با رویکردی همه جانبه، روز به روز افزایش یابد. 

در روز واپسین مهلت ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، از تمام زنان و مردان توانمند، مومن و انقلابی خصوصا جوانان خردمند و باانگیزه‌ای که تاکنون برای این مهم داوطلب نشده‌اند جهت ثبت نام و مشارکت در این رقابت سیاسی مهم دعوت بعمل می آورد و بی آنکه در این مرحله از انتخابات تعهدی به نامزدهای محترم بدهد، اعلام می دارد، ساز و کاری منسجم برای شناسایی و رتبه بندی افراد توانمند طراحی کرده است.

همچنین شورای ائتلاف به تمامی شهروندان اطمینان می دهد که فارغ از سوگیری های سیاسی و مداخلات ناموجه، تمام تلاش خود را بکار بندد که مبتنی بر معیارها و شاخص های علمی و انقلابی، نیروهای برتر و موثر را با نگاه به اهداف متعالی گام دوم انقلاب معرفی نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه