English

با حضور سردار پاکپور؛

بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ صبح امروز یکشنبه با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو افتتاح شد.

بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، بیمارستان سیار دفاع زیستی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد مقابله با بیماری کووید ۱۹ صبح امروز یکشنبه با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو افتتاح شد.

این بیمارستان سیار با ظرفیت ۱۲۸ تخت بیمارستانی و ترکیبی از سامانه‌های کانکسی، کانتینری و چادری است که در کنار آن، سامانه بیمارستانی اتوبوسی نیروی زمینی سپاه برپا شده است.

در این بیمارستان روزآمدترین تجهیزات پزشکی تخصصی و فنی استفاده شده و دارای بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی با رویکرد دفاع زیستی و سامانه‌های «ام. آر. آی» و «سی. تی. اسکن» سیار، سامانه مخابراتی «شیلتر» و سامانه تهویه سیار است.

قدرت تحرک، سرعت و دقت در ارائه خدمات تخصصی در شرایط بحران، بهره‌وری مؤثر سامانه و خوداتکایی در ارائه خدمات تخصصی بدون وابستگی به امکانات شهری از ویژگی‌های این سامانه است.

همچنین بومی‌سازی سازه مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان، ارائه الگوی موفق بیمارستانی کنترل کووید ۱۹ در مناطق پرخطر، مدیریت بحران و دفاع زیستی با رویکرد کووید ۱۹ و انعطاف‌پذیری در استقرار و توسعه در شرایط اضطرار از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه