English

سردار شکارچی:

باید هوشیار باشیم و هوشمندانه در برابر اقدامات آمریکا حرکت کنیم

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ترامپ سیاست ‌های ظالمانه آمریکا را واضح و آشکارا اجرا می ‌کرد و بایدن همان سیاست‌ها را به شکلی مرموزانه‌تر اجرا می‌کند؛ لذا ما باید هوشیار باشیم و هوشمندانه در برابر اقدامات آمریکا حرکت کنیم.

باید هوشیار باشیم و هوشمندانه در برابر اقدامات آمریکا حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا پس از روی کار آمدن جو بایدن، گفت: از نگاه ما هیچ تفاوتی بین بایدن و ترامپ نیست؛ رژیم آمریکا یک رژیم مستکبر، زورگو، ظالم و غارتگر است و روی کار آمدن رئیس جمهور جدید تفاوتی در سیاست‌های تمامیت‌خواهانه آمریکایی‌ها ندارد.

وی افزود: ترامپ سیاست ‌های ظالمانه آمریکا را واضح و آشکارا اجرا می ‌کرد و بایدن همان سیاست‌ها را به شکلی مرموزانه‌تر اجرا می‌کند؛ لذا ما باید هوشیار باشیم و هوشمندانه در برابر اقدامات آمریکا حرکت کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا در منطقه این است که آن‌ها باید منطقه را ترک کنند و ما هیچ‌گاه از این موضع کوتاه نخواهیم آمد.

سردار شکارچی درباره سیاست‌های آمریکا در یمن پس از روی کار آمدن جو بایدن گفت: آمریکایی‌ها قصد دارند در خصوص یمن این‌گونه القا کنند که به دنبال اجرای سیاست‌های نرم هستند، اما دروغ می‌گویند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح همچنین در خصوص تحرکات اخیر داعش در عراق عنوان کرد: سیاست بازیابی داعش در عراق نیز یکی دیگر از دسیسه‌های رژیم پلید آمریکاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه