English

سردار شکارچی:

باید تفاهم‌ نامه‌ هایی که با سازمان صدا و سیما داشته ‌ایم را به ‌روز کنیم

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: باید تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته با سازمان صدا و سیما داشته‌ایم را تمدید و به‌روز کنیم.

باید تفاهم‌ نامه‌ هایی که با سازمان صدا و سیما داشته ‌ایم را به ‌روز کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ، در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در مقابله با جنگ‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلابگفت: امروز رسانه ملی متولی مقابله با جنگ نرم است و معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این رابطه همراه با دیگر سازمان‌ها در جهت مقابله با دشمنان گام برمی‌دارد.

وی افزود: این معاونت طبق مصوبه‌ای که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسیده است به‌عنوان مرجع تأیید و یا تکذیب اخبار حوزه دفاعی و امنیتی شناخته می‌شود که این موضوع بر ضرورت تعامل بیشتر با سازمان صدا و سیما می‌افزاید.

سردار شکارچی با اشاره به ضرورت نشان دادن ایثارگری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا امروز در مواجهه با کرونا به دنبال حفظ سلامت ارتش خود هستند، ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح ما با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه خطیر مقابله با این ویروس منحوس شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند که این فعالیت‌های اسلامی - انسانی باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته با سازمان صدا و سیما داشته‌ایم را تمدید و به‌روز کنیم، عنوان کرد: ظرفیت نیروهای مسلح در حوزه جنگ نرم، یک ظرفیت بسیار عظیم و گسترده است و طرفین می‌توانند از این ظرفیت‌ها با هم‌افزایی و تعامل بیشتر استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه