English

معاون اول رییس جمهور:

حل مسئله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم ترین اولویت های دولت است

جلسه دیدار نمایندگان مردم استان آذربایجان غربی با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر روز(سه شنبه) برگزار شد.

حل مسئله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم ترین اولویت های دولت است

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه دیدار نمایندگان مردم استان آذربایجان غربی با معاون اول رییس جمهور عصر روز(سه شنبه) برگزار شد و اسحاق جهانگیری در این جلسه استان آذربایجان غربی را از استان های پرظرفیت برای توسعه برشمرد و گفت: استان آذربایجان غربی از ظرفیت ها و مزیت های لازم برای پیشرفت و توسعه برخوردار است که لازم است مدیران استان این ظرفیت ها را در جهت توسعه به کار گیرند.

معاون اول رییس جمهور همچنین از استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های پراهمیت کشور یاد کرد و افزود: استان آذربایجان غربی از استان های مرزی و مهم کشور است که می تواند نقش مهمی در صادرات و واردات و توسعه تجارت مرزی ایفا کند.

جهانگیری به اهمیت دریاچه ارومیه و اقدامات صورت گرفته برای احیای این دریاچه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: احیاء دریاچه ارومیه همواره از اولویت های دولت تدبیر و امید بوده است که البته لازم است در کنار تلاش برای احیاء این دریاچه، به دغدغه های مردم استان در خصوص منابع آب برای کشاورزی نیز توجه شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مسئله کوله بری در استان آذربایجان غربی گفت: حل مسئله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم ترین اولویت های دولت است و لازم است مسئله کولبری در استان های آذربایجان غربی و کردستان با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات راهگشا، هر چه زودتر حل و فصل شود.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز حضور داشت، استاندار آذربایجان غربی به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت استان پرداخت و گزارشی از پروژه ها و برنامه های در دست اقدام استان ارائه کرد.

نمایندگان مردم استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به بیان مهم ترین دغدغه ها و مطالبات مردم حوزه های انتخابیه خود پرداختند و پیشنهاداتی را برای توسعه و پیشرفت استان در زمینه های مختلف ارائه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی