English

عباسی در صحن علنی:

نباید تا رفع کامل تحریم‌ها با آژانس همکاری کنیم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: نمایندگان بدانید دشمنان ما حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده را گرفتند و مطمئن باشید ترور‌های دیگری هم در راه خواهد بود که جامعه ما را شرطی کنند.

نباید تا رفع کامل تحریم‌ها با آژانس همکاری کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، ​ فریدون عباسی  رئیس کمیسیون انرژی مجلس  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت سه ماه دادن به طرف غربی در قالب بیانیه مذکور اشتباه محض است.

وی بیان داشت: ما نباید تا رفع کامل تحریم‌ها با آژانس همکاری کنیم. ما باید از همان روز مصوبه همکاری را با آژانس قطع می‌کردیم. پس ما نباید فریب بخوریم و اینجوری نیست که بخواهیم وقفه بگذاریم و چیز جدیدی نصیب ما شود.

این نماینده مجلس خطاب به نمایندگان مجلس بیان داشت: نمایندگان بدانید دشمنان ما حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده را گرفتند و مطمئن باشید ترور‌های دیگری هم در راه خواهد بود که جامعه ما را شرطی کنند.

عباسی اظهارداشت: دولتمردان باید گزارش‌های فنی را در اختیار مجلس می‌گذاشتند. برجام دیگر تمام شده است، برجام امتحان خود را پس داده است. این خسارت‌ها در پی برجام دلار را به نزدیک ۳۰ هزار تومان رساند بنابراین مجلس تا کی باید مشکلات اقتصادری را تحمل کنند. دوستان باید پای مصوبه خود بیاستند. تصمیم با خود شماست. انشالله امروز اگر به رای گیری برسیم انشالله جواب قاطع را به شیفتگان غرب خواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی