English

نوبخت در صحن علنی:

در لایحه اصلاحی تنها مقدار فروش نفت را افزایش دادیم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:

در لایحه اصلاحی تنها مقدار فروش نفت را افزایش دادیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمدباقرنوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس در جریان بررسی کلایات لایحه بودجه 1400 اظهار داشت: دولت صمیمانه از اصلاح لایحه بودجه1400، استقبال کرد.

ویادامه داد: با توجه به تاکیداتی که شما عزیزان نسبت به اصلاح کلیات لایحه داشتید همچنین باتوجه به منویات مقام معظم رهبری، اصلاحات مورد نظرلحاظ شد.

نوبخت افزود: طبق برنامه ریزی که سازمان برنامه و بودجه انجام داد برای ایجاد تسهیل و افزایش بهره وری اعتبارات اگر این زمان محدود به 29 اسفند شود بسیاری از دستگاه ها اقدام به سرعت بخشی در جذب هزینه ها می‌کنند که این سرعت بخشی لزوما منجر به بهبود کار نخواهد شد به همین جهت روز گذشته بخشنامه ای صادر شد که این بخشنامه را تقدیم رئیس مجلس خواهم کرد و دستگاه های اجرایی با همان روال سابق کار خود را ادامه خواهند داد.

نوبخت ادامه  داد: هر چند 53 هزار میلیارد تومان مصارف را برای تبصره 4 در ارتباط با تقویت بنیه دفاعی افزایش دادیم اما 40 هزار میلیارد تومان صرفه جویی در سایر هزینه ها انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از بازگشت بودجه ما فرصت داشتیم منابع مربوط به مابه التفاوت بالای 20 درصد را اصلاح کنیم و حداقل 40 هزار میلیارد تومان از این محل سقف منابع لایحه تقلیل پیدا کرد.

نوبخت یادآور شد: در مواردی همچون آبخیزداری و شرکت های دانش بنیان نیز که در سقف جداول قرار گرفته بود دقیقا مدنظر مجلس اصلاح شد اما همه این اقدامات همراه با کاهش هزینه صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه