English

امیر دریادار سیاری در جمع خبرنگاران

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جواب‌گو خواهد بود

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش با توجه به ماموریت‌هایش که حفظ تمامیت ارضی و استقلال است؛ به اقتدار و عزت دست یافته و در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جواب‌گو خواهد بود.

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جواب‌گو خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ٢۶ مهرماه در حاشیه مراسم رونمایی از دستاورد‌های جدید علمی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریایی ایران و روسیه با اشاره به برگزاری دومین رزمایش ایران و روسیه در جنوب کشور اظهار کرد: هنگامی که نیروی دریایی قدرتمند کشور روسیه با نیرو‌های دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش برگزار می‌کند حاوی پیام روشنی است.

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی، تکنیک و تاکتیک، هدایت و فرماندهی و کنترل، ارتباطات و دستیابی به تجهیزات نوین در سطح مقیاس قدرت‌های جهانی دریایی قرار گرفته است.

به گفته دریادار سیاری این رزمایش مشترک به منظور برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تهدیدات مختلف کشور‌های فرامنطقه‌ای از اول انقلاب تا امروز تصریح کرد: کشور ما از روز‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تهدیدات متعددی مواجه بوده است و دشمنان در این رابطه طرح‌های مختلفی مطرح کردند که همه با شکست مواجه شده است.

سیاری علت شکست طرح‌های دشمنان را اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توان بازدارندگی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: باید در راستای ارتقای این توان همواره بکوشیم و با ایده‌پردازی و تحقیقات علمی بر مدار دانش روز حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش با توجه به ماموریت‌هایش که حفظ تمامیت ارضی و استقلال است؛ به اقتدار و عزت دست یافته و در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جواب‌گو خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه