English

سردار تنگسیری:

سرعت شناورهای الحاقی به ناوگان نیروی دریایی سپاه در آینده به ۱۱۰ نات می رسد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سرعت شناورهایی که به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق شد به ۹۴ نات می‌رسد و به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک سرعت شناورهای جدید داخلی به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

سرعت شناورهای الحاقی به ناوگان نیروی دریایی سپاه در آینده به ۱۱۰ نات می رسد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به جزئیات الحاق ۳۴۰ شناور رزمی عملیاتی به این نیرو، گفت: از مجموع این شناورها، ۲۱۴ شناور در شرکت‌ های دانش ‌بنیان خصوصی، ۱۱۵ فروند در کارخانجات سپاه و ۱۱ فروند هم در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه الحاق ۳۴۰ شناور رزمی را چهارمین مرحله الحاق تجهیزات به این نیرو در سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: در خرداد امسال ۱۱۲ فروند شناور موشک‌انداز، مهرماه ۱۸۸ فروند پهپاد و در آبان‌ماه شناور اقیانوس پیمای شهید رودکی و روز گذشته نیز ۳۴۰ فروند شناور رزمی عملیاتی با حضور سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه به یگان رزم ندسا الحاق شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تولید بالغ بر ۱۰۰ فروند شناور در یک شرکت کوچک دانش‌بنیان توسط نیروی‌های تحصیل کرده و جوان کشور، افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان، در سال جاری ۶۰ فروند شناور بهینه‌سازی موشک‌انداز هم در داخل کشور ساخته شده است و ما امروز به برکت انقلاب اسلامی در ساخت شناور در هر سطحی به خودکفایی رسیده‌ایم.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه این شناورها با توان و ظرفیت داخلی تولید و ساخته شده است، گفت: موشک و سلاح‌های بکارگیری شده در این شناورها کاملاً ایرانی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: همان‌گونه که قبلاً وعده داده بودیم متخصصان داخلی توانستند سرعت این شناورها را به ۹۴ نات برسانند و به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک سرعت شناورهای جدید داخلی به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه