English

آیت الله مکارم شیرازی در همایش گام دوم انقلاب:

تمام آزادی‌خواهان دنیا به شهید سلیمانی افتخار می‌ کنند

مرجع تقلید تشیع گفت: دشمنان سردار سلیمانی را شهید کردند و خیال کردند مکتب او برچیده می شود در حالی که شهادت او باعث گسترش او شد.

تمام آزادی‌خواهان دنیا به شهید سلیمانی افتخار می‌ کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج،  آیت‌الله مکارم شیرازی مرجع تقلید تشیع صبح امروز در پیام تصویری که به همایش «گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی» ارسال شده بود، با اشاره به تقارن برگزاری این همایش با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان ۴۲سال کینه کردند و آتش روشن کردند و تحریم کردند ولی این انقلاب به کارهای خود ادامه داد و می دهد.

وی افزود: از مسائل جالبی که این روزها واقع شد پرتاب ماهواره‌بر ذوالجناح به آسمان است که در نوع خود بی سابقه بود.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه  اینکه خیال می‌کردند ملت از کار افتاده و این تحریم ها کار خود را کرده ولی می‌بینند عکس آنچه خیال می‌کردند واقع شده است، گفت: تمام آزادی‌خواهان دنیا به شهید سلیمانی افتخار می‌کنند.

وی گفت:  دشمنان او را شهید کردند و خیال کردند مکتب او برچیده می شود در حالی که شهادت او باعث گسترش او شد.

این مرجع جهان تشیع با تاکید بر اینکه سزاوار است همه از ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی درس بگیرند و منتقل کنند، افزود: اولا شجاعت بی‌نظیری داشت و ترسی از چیزی نداشت و اگر شجاعت او نبود، داعش هم عراق و هم سوریه و لبنان را تخریب می‌کرد.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات او شجاعت بی‌نظیر و دوم علاقه فوق‌العاده به رهبر انقلاب بود و همین خط و مسیر او را تعیین می‌کرد، تصریح کرد: این هم از خمیرمایه هوایی بود که به زندگی او شکل می‌داد.

وی با بیان اینکه واقعا شهید سلیمانی خلوص نیت داشت، ضمن اشاره به خاطره دیدار با شهید سلیمانی، اظهار داشت: پس از این دیدار، شهید سلیمانی از حاضرین خواست تا از اتاق بیرون بروند و همه که رفتند، از زیر کتش کفنی درآورد که روی آن شهادت شخصیت ها بود که نوشته شده بود «ما جز خیر از او چیزی نمی دانیم».

آیت الله مکارم شیرازی افزود: این کار اول نشان می داد که ایشان آماده شهادت است و این سردار شجاع، رشید و بزرگوار این کار را انجام داد و ما هم روی آن کفن نوشتیم «اللهم انا لانعلم منه الا خیرا».

این مرجع عالیقدر تاکید کرد: این نشان می‌دهد قیامت و شهادت را باور دارد و شهادت مردم را در پیشگاه خدا سبب نجات خود می داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه