English

خبرگزاری موج گزارش می دهد:

عجز خورشید در مقابل تابندگی حاج قاسم/ انتقام سخت در راه است

کمترین سطح انتقام خون قهرمان ملی کشورمان، اخراج رژیم آمریکا از منطقه ما و اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است.

عجز خورشید در مقابل تابندگی حاج قاسم/ انتقام سخت در راه است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، خورشید امروز دقیقاً یک سال از آن بامداد تلخ جمعه ۱۳دی ۹۸، یک دور به خود چرخید؛ دوری که مشحون بود فراز و فرودهایی که در لابلای همه آنها اندوه جای خالی یک قهرمان ملی دل همه ایران‌دوستان و بلکه انسان‌دوستان را به درد آورد و این درد همچنان پابرجاست تا شاید اندکی با انتقام التیام یابد.

ناگفته پیداست انتقام خون حاج قاسم و هم‌رزمان‌شان به شلیک ۱۱ موشک کاملاً بومی به پایگاه آمریکایی در عین‌الاسد که از سوی تروریست‌های آمریکایی اشغال شده بود، ختم نشده و بنا هم نیست نظام جمهوری اسلامی ایران به آوار شدن فلان پایگاه نظامی یا ضربه مغزی ملایم! به چند تروریست بسنده کند؛ بلکه آن‌طور که مقامات کشورمان اعلام کرده‌اند، کمترین سطح انتقام خون قهرمان ملی کشورمان، اخراج رژیم آمریکا از منطقه ما و اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است.

البته طبق گفته رئیس دستگاه قضا که مسئول اصلی پیگیری حقوقی ترور حاج قاسم عزیز در سطح بین‌المللی است قاتلان و آمران ترور این شهید بزرگوار  در هیچ جای کره خاکی امنیت نخواهند داشت. سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به آمران و عاملان جنایت ترور سردار امت اسلام هشدار داده ممکن است پاسخ به این جنایت از دورن خانه خود این جنایتکاران باشد.

مگر می‌شود فراموش کرد آن شب سخت سهمیگن را که مسئولان وحشی آمریکا با حمله هوایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی‌های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رساندند. البته در این حمله جنایت‌بار چند تن از همراهان وی و نیز فرماندهان و رزمندگان حشدالعبی قهرمان عراق از جمله مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند.

قهرمان ملی ما ۲۰ اسفندماه سال ۱۳۳۵ در روستای قنات‌ملک از توابع رابر کرمان در یک خانواده کارگری دیده به جهان گُشود، پس از پایان تحصیلات ابتدایی در ۱۱ سالگی به کرمان رفت و پس از اخذ مدرک دیپلم به شغل بنایی روی آورد و سپس به عنوان پیمانکار در اداره آب کرمان مشغول به کار شد.

کارنامۀ بیش از چهار دهه حاج قاسم به قدری سنگین و مفید است که نشود بخشی از آن را بیرون کشید به طوری که خَتم غائله مهاباد در جریان مقابله با ضدانقلاب تجزیه‌طلب در غرب کشور، فرماندهی سپاه قدس کرمان، ایثار و مجاهدت ایشان در سوسنگرد، جبهه مالکیه، فرماندهی لشکر «خط شکن» ۴۱ ثارالله، ایفای نقش تأثیرگذار در عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر ۸، والفجر ۱۰، رمضان، بیت‌المقدس، فتح‌المبین، طریق‌القدس، بیت‌المقدس ۷، بازی‌دراز ۲، کربلای ۴، کربلای ۵ و نصر ۴ از جمله نقاط زرین این کارنامه درخشان است.

قهرمان ملی به دلیلی اثبات شایستگی در دوران فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، ۱۵ بهمن ۷۶ از سوی حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد و وی در طول ۲۲ سال عمر با برکت خویش، موفقیت‌های غیرقابل انکاری برای کشورمان به ارمغان آورد که صرفاً یکی از آنها درهم کوبیدن توطئه غربی – عربی – عبری با عنوان گروهک داعش بود.

حاج قاسم ۳۰ آبان ۱۳۹۶ در نامه‌ای مهم به رهبر حکیم انقلاب اسلامی – که در دو جا از وصیت‌نامه الهی – سیاسی خود از ایشان با صفت «حکیم» یاد کرده‌اند - از پیروزی تاریخ‌ساز جبهه مقاومت‌اسلامی عراق و سوریه بر فتنه تروریسم تکفیری و پایان یافتن سیطره داعش خبر داد که با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی در «ابوکمال» رقم خورد؛ در بخشی از فراز پایانی این نامه آمده است: «حقیر به عنوان سرباز مُکلف شده از جانب حضرت‌عالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می‌کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه‌ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز را به حضرت عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیش‌گاه خداوند قادر متعال به شکرانه این پیروزی بزرگ بر زمین می‌ساییم.»

پیرو موفقیت حاج قاسم و  مجاهدت‌ها و افتخار آفرینی‌های این فرمانده محبوب و مردمی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشور عزیزمان در عرصه حمایت از جبهه مقاومت و خنثی‌سازی تهدیدات جبهه دشمن ضد امنیت میهن اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای « نشان ذوالفقار » را به وی اعطا کردند. نشان «ذوالفقار»، عالی‌ترین نشان نظامی است که به پاس رشادت‌ها و موفقیت در فرماندهی از سوی فرمانده معظم کل قوا اعطاء می‌شود.

حاج قاسم یک سال پس از آن نشان نیز برای کشور افتخار آفرینی کرد و در مجموع نشان عالی را که عمرها در کوه و دشت‌ها به دنبال آن می‌گشت به دست آورد و بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ از سوی شقی‌ترین انسان‌های روی زمین یعنی مقامات رژیم وحشی آمریکا به شهادت رسید.

اکنون یک ملت خون‌خواه تقاص خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز هستند به طوری که قاتلان و آمران ترور این قهرمان ملی کشورمان از ترس، سراسیمه هستند و این روزها اقدام به مانورهای نظامی کور می‌کنند و مهم‌تر از آن طبق روال همیشگی به جنگ روانی دست‌ زده‌اند تا شاید از این منظر باعث ترس مردم شود؛ اما مگر در مکتب حسین(ع) ترس معنی دارد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه