English

امیر حیدری:

فرماندهان، شهدا و ایثارگران الگوهای خوب و موفقی برای نیروهای مسلح هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در زندگی نظامی‌گری به یک الگو‌ی خوب و موفق نیاز دارید و فرماندهان، شهدا و ایثارگران الگوی شما هستند.

فرماندهان، شهدا و ایثارگران الگوهای خوب و موفقی برای نیروهای مسلح هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه رزم مقدماتی جامع‌پذیری مشترک دانش‌آموزان آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش بازدید کرد.

امیر حیدری در این بازدید در جمع دانش‌پژوهان ششمین دوره رزم مقدماتی اظهار داشت: به خودتان افتخار کنید که لباس مقدس نظامی‌گری را بر تن کرده‌اید و بدانید که خداوند به ما نظامی‌ها لیاقت سربازی آقا امام زمان (عج) و، ولی امر مسلمین جهان را عنایت کرده است.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که در فرماندهی جوهره رهبری وجود دارد، افزود: در نیروی زمینی ارتش فرمانده حکم پدر خانواده را دارد؛ به این معنی که فرماندهی یا پدر خانواده باید بستری را آماده کند تا تمامی اعضای آن، در فضایی آرام و امن زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه نظامی‌گری صرفاً یک شغل نیست، گفت: اگر بخواهید کسوت سربازی را به‌عنوان شغل انتخاب کنید، اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اید؛ نظامی‌گری امانت الهی، تعهد و وظیفه است. شما در یک وظیفه‌ای قرار گرفته‌اید که مسلح هستید و تمام اجتماع در پناه شما در آرامش و آسایش هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: کار و مأموریت شما بسیار مقدس است. شما نگهبان سرحدات کشور اسلامی، ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس ولایت فقیه هستید تا هموطنان در آسایش و راحتی زندگی کنند.

وی در مورد مسیر خدمتی به دانش‌پژوهان گفت: باید شانه‌های مردانه‌تان را جهت حمل این مسوولیت و ماموریت بزرگ آماده کنید، با اعتقاد به خدا، قیامت و دین مبین اسلام می‌توانید مسیر خدمتی خود را تعیین کنید. اگر رابطه شما با خدا محکم نشود یک تهدید کوچک می‌تواند شما را از مسیر و هدف نهایی منحرف کند.

امیر حیدری در ادامه تأکید کرد: باید ایمان و اعتقاد خود را قوی کنید. سپهبد شهید صیاد شیرازی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشت «خدایا تو شاهد هستی که سال‌هاست سرم را بر روی دستانم گذاشته‌ام که به آستان تو تقدیم کنم»؛ شهید صیاد خود را سرباز ولایت و سرباز آقا امام زمان (عج) می‌دانست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب الگو اشاره و خاطرنشان کرد: در زندگی نظامی‌گری به یک الگو‌ی خوب و موفق نیاز دارید و فرماندهان، شهدا و ایثارگران الگوی شما هستند.

وی با اشاره به فراگیری آموزش‌های نظامی گفت: آموختن آموزش‌ها جنبه حیاتی دارد و بطن انضباط، اطاعت‌پذیری است. باید آنچه را که فرماندهان در آموزش ارائه می‌کنند با جان و دل بپذیرید؛ زیرا جدی گرفتن آموزش‌ها، شما را در میدان جنگ با دشمنان بیمه می‌کند.

امیر حیدری در پایان با تأکید بر ضرورت انتخاب درست رسته‌های نظامی عنوان کرد: این روز‌ها فرصت مناسبی دارید تا با مشورت فرماندهان رسته‌های خدمتی خود را مشخص کنید. برابر ظرفیت‌های وجودی خود رسته‌ها را انتخاب کنید تا در ادامه مسیر خدمتی دچار مشکلات نشوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه