English

نقدعلی در گفتگو با خبرگزاری موج:

عوامل نفوذی در بدنه بودجه نویسی دولت حضور دارند/ سند ۲۰۳۰ با فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی ما منافات دارد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بدنه برنامه ریزی دولت کار کارشناسی سوء و ضد فرهنگ ایرانی اسلامی در حال انجام است.

عوامل نفوذی در بدنه بودجه نویسی دولت حضور دارند/ سند ۲۰۳۰ با فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی ما منافات دارد

حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد اینکه دولت برای اجرای سند ۲۰۳۰ در بودجه ردیفی را در نظر گرفته است، مجلس چه اقداماتی را برای اجرایی نشدن این سند انجام خواهد داد، اظهار داشت: قرار است در جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش رای به حذف این بند از جدول بودجه داده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت برای اجرای سند منحوس ۲۰۳۰ در بودجه ۱۴۰۰ ردیفی را در نظر گرفته است که بنظر کار غیر کارشناسی است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف این سند، تصریح کرد: کلیات این سند در غالب مسائل تربیتی و حمایت از خانواده است اما در لابه لای بندهای آن که بنای جهانی سازی و یکنواخت سازی زندگی ها را دارد مواردی مشاهده می شود که با فرهنگ دینی و ارزش های اسلامی ما منافات دارد.

عوامل نفوذی در بدنه بودجه نویسی دولت حضور دارند

نقدعلی  در پاسخ به این سوال که چرا دولت به دنبال اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ است، بیان کرد: دو احتمال وجود دارد؛  یکی اینکه عوامل نفوذی در بدنه بودجه نویسی دولت حضور دارند و  غرض ورزانه درصدد پیاده کردن سیاست های احتمالی هستند، که اگر چنین باشد وا مصیبتا است و دومین احتمال اینکه ردیف خواهی بودجه طی سالیان گذشته اصلا مطالعه نمی شود چرا که فقط کپی پیست می شود.

در بدنه برنامه ریزی دولت کار کارشناسی سوء و ضد فرهنگ ایرانی اسلامی در حال انجام است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلا دولت برای تعیین روش های بودجه ای در امور مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی و ... کار کارشناسی انجام نمی دهد.

نقدعلی در پایان با بیان اینکه در بدنه برنامه ریزی دولت کار کارشناسی سوء و ضد فرهنگ ایرانی اسلامی در حال انجام است ، خاطرنشان کرد:  متاسفانه با وجود تذکرات متعدد طی سالیان گذشته در رابطه با این سند، بازهم دولت به این مسئله توجهی نکرده است و دولت برای اجرای سند ۲۰۳۰ در بودجه ردیفی را در نظر گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آقای نقد علی تاسف برای نماینده هایی مثل شما!

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه