English

علی حدادی:

دانشجویان ایران اسلامی راه شهدای ۱۶ آذر ماه را ادامه خواهند داد

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس گفت: دانشجویان پر افتخار سربلند ایران اسلامی در همه عرصه ها و ابعاد مختلف درخشیده اند و راه شهدای ۱۶ آذر ماه را ادامه خواهند داد.

دانشجویان ایران اسلامی راه شهدای ۱۶ آذر ماه را ادامه خواهند داد

به گزارش خبرگزاری موج، علی حدادی نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود، ضمن گرامیداشت روز دانشجو ، نوشت:

« ۱۶ آذر ماه نشان از، عدالت خواهی، شجاعت، آزادگی و اندیشه ورزی دانشجویانی است که ادامه دهنده راه شهدای عزیز دانشجویی هستند.

یک روزی دانشجویان این سرزمین با علم و آگاهی در برابر استعمار غرب و استبداد با شهامت ایستادند و این اقدام هوشمندانه درس بزرگی برای جامعه دانشجویی امروز است که با روحیه مطالبه گری، استکبار ستیزی و افزایش توان دانش بومی گام های موثری را در راستای تحقق پیشرفت و اعتماد به نفس و خودباوری بردارد.

دانشجویان پر افتخار سربلند ایران اسلامی در همه عرصه ها و ابعاد مختلف درخشیده اند و راه شهدای ۱۶ آذر ماه را ادامه خواهند داد.

ایمان و اعتقاد راسخ دانشجویان عزیز و خدا باور، متفکر، مبتکر، آگاه، متعهد به کشور و آرمان های انقلاب اسلامی پشتوانه محکم در راستای گام دوم انقلاب اسلامی؛ ایجاد تمدن نوین اسلامی با روحیه انقلابی و جهادی است.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه