English

ستاری در دیدار با خانواده شهید فخری زاده:

راه شهید فخری زاده با قوت هر چه تمام ‌تر ادامه خواهد داشت

معاون علمی و فناوری رئیس جمهورگفت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که شاگردان زیادی را تربیت کرد و رشد داد و انشالله راه این شهید با قوت هر چه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.

راه  شهید فخری زاده با قوت هر چه تمام ‌تر ادامه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دیدار با خانواده شهید محسن فخری زاده با بیان این که شهادت جانسوز دانشمند برجسته و ممتاز کشور و افتخار و فخر ایران شهید محسن فخری زاده برای جامعه علمی کشور درد آور و جانکاه بود گفت: بسیار متاسف شدیم که جامعه علمی کشورمان چنین شخصیت برجسته‌ی صاحب ایده و تاثیرگذار در حوزه علوم و فناوری‌های دفاعی را از دست داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: جایگزین کردن چنین شخصیت‌های نخبه علمی برای ایران اسلامی بسیار سخت است؛ چرا که شهید محسن فخری زاده علاوه بر اینکه دارای برجستگی‌ها و توانایی‌های سرشار علمی بود از مدیریت فوق العاده نیز برخوردار بود.

وی با بیان اینکه طی جلسات متعدد با ایشان همواره از فضل دانش و علمی ایشان بهره مند می‌شدیم، گفت: شهید فخری زاده دانشمندی بود که شاگردان زیادی را تربیت کرد و رشد داد و انشالله راه این شهید با قوت هر چه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه