English

نجابت خطاب به دولتمردان:

باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به دولتمردان، تاکید کرد: باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم، زمانه، زمانه بیان شفاف و روشن مواضع است.

باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری ‌زاده، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا به این باور رسیده اند که هر ضربه ای به ایران بزنند، پاسخ نخواهیم داد و مبتنی بر این اشتباه شاهد وقوع ترورهای ظالمانه هستیم.

وی افزود: آنهایی که آدرس غلط به دشمن داده اند تا به این باور و برآورد برسند باید پاسخگو باشند و در مقابل ملت افشا شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع نیز باید سریعتر انتخاب شود، افزود: این انتخاب باید سریعتر انجام شود تا راه شهید برای حل مشکلات کشور و کیت و واکسن کرونا با قدرت ادامه پیدا کند.

نجابت  در تذکر دیگر به دستگاه امنیتی در مورد صیانت از سرمایه های کشور، گفت: این ترور پذیرفتنی نبود و تکرار آن هم به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

وی خطاب به دولتمردان، تاکید کرد: باید موضع شفاف در مقابل آمریکا، رژیم اشغالگر و دشمنان ایران داشته باشیم، زمانه، زمانه بیان شفاف و روشن مواضع است.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به ایراد شورای نگهبان به طرح«لغو تحریم ها»، گفت: ایراد شورای نگهبان به طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران تنها تبدیل یک ماه به دو ماه بود و مجلس اختیار دارد این مصوبه را از زمان تصویب اعلام کند نه لازم الاجرا شدن.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه