English

جلال‌زاده در صحن مجلس:

اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم و دهک‌های پایین جامعه را بدهند/ سخنگوی دولت حق ندارد برای مجلس خط و نشان بکشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم، خون شهید فخری زاده، لجبازی‌های رئیس جمهور و دهک‌های پایین جامعه را بدهند و برای بورس چاره اندیشی کنند.

اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم و دهک‌های پایین جامعه را بدهند/ سخنگوی دولت حق ندارد برای مجلس خط و نشان بکشد

به گزارش خبرگزاری موج، وحید جلال زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ ها و صیانت از ملت ایران ضمن انتقاد از اظهارات مطرح شده توسط سخنگوی دولت در مورد این طرح، گفت: متأسفانه هنوز طرح تصویب نشده اما شاهد اظهاراتی توسط سخنگوی دولت در مورد این طرح هستیم، در این رابطه باید از حقوق و شأن نمایندگان دفاع شود اگر آنها را در مقابل مردم پاسخگو می ‌کردیم سخنگوی دولت جرأت نمی‌کرد به مجلس تذکر دهد.

وی افزود: اگر دولت کارآمد است باید جواب مردم، خون شهید فخری زاده، لجبازی‌های رئیس جمهور و دهک‌های پایین جامعه را بدهند و برای بورس چاره اندیشی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات سخنگوی دولت در مورد طرح مذکور را خلاف قانون اساسی و اصل تفکیک قوا دانست و گفت: سخنگوی دولت حق ندارد برای مجلس خط و نشان بکشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه